Skocz do zawartości

Błędy ECN 059704 oraz ECN 000000


Gość PajDziku

Rekomendowane odpowiedzi

Gość PajDziku

Jako, że to mój pierwszy post: Witam serdecznie! :)

 

Na początku zaznaczam, że nie jestem mechanikiem i w sumie piszę tego posta tylko po to, żeby rozeznać temat przed oddaniem auta do warsztatu (żeby się nie okazało, że mechanik zacznie litanie napraw..).

 

Od tygodnia jestem posiadaczem Astry H z 2007 w kombi. Silnik 1.8 (140 KM) z LPG (Stag).
Już przy zakupie była kontrolka samochodu z kluczykiem. Wypedałowałem błędy i na liczniku pojawiły się:

 

1) ECN 059704 - Z tego co wyczytałem termostat, z tym, że na testmodzie podczas jazdy temperatura jest ok, czyli w granicach 90-95 stopni. Wiem, od poprzedniego właściciela, że termostat ok. 1 roku temu był wymieniany - na zamiennik.
2) ECN 035208 - Tutaj z tego co znalazłem problem z 2gim cylindrem / cewką, ale co dokładnie to może oznaczać? Dodam, że przy wtyczce, która dochodzi do cewek grubszy przewód jest zaizolowany, a pod izolacją widać przetarcia osłony kabla - to może być to?
3) ECN 017011 - Tutaj z tego co znazałem problem z paliwem, mieszanką.
4) ECN 000000 - Tutaj nie mam pojęcia co. Czytałem, że to może być problem z radiem tzn. brak jakiegoś przewodu, który jest poprowadzony do radia i służący za zwiększania głośności radia przy przyśpieszaniu. W ustawieniach radia niezależnie, czy ta opcja jest włączona, czy nie błąd cały czas występuje.

 

Wczoraj jeszcze pojawił się błąd i auto wpadło w check (kontrolka silnika):


5) ECN 0302XX lub ECN 0312XX - nie pamiętam dokładnie, bo szybko je wykasowałem ELMem 327 i kontrolka checka zniknęła.

Ogólnie po wykasowaniu błędów ELMem pozostają tylko błędy ECN 059704 oraz ECN 000000 reszta błędów wraz z kontrolką auta z kluczykiem znika i co jakiś czas znowu się pojawiają niektóre błędy i wraca kontrolka.