Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem zassysa mi górny wąż chlodnicy po ostygnięciu silnika dodam ze korek zbiorniczka wymieniony. Przewody nie sa twarde nic nie gotuje sie nie ma oleju w zbiorniczku jedynie po na grzaniu sie silnika plynu w zbiorniu jest podwyższony o centymetr od max silnik ostyga wraca do normy jak troche po naciskam za przewod. Temperatura w normie osiaga 90stp i tak stoi. Moze ktos mial podobny problem


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Termostat sprawdzałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie a ro może być wina termostatu z temperaturą nic sie nie dzieję nie rośnie po wyżej 90


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musi być wadliwy korek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zobaczymy bo mam nowy niby Febi ale jak i na starym tak samo i na nowym dzieje się to samo. Jutro kupie używany sprawny więc sie okaże tylko większość wlasnie mi mówiła ze termostat moze szwankowac. Da tygodnie temu tez zassysalo ale tak sobie dmuchnalem w cieńszy wezyk ten przelewowy co idzie od zbiorniczka i przez tydzień byl spokoj 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli odkręcisz korek i wąż wróci do normalności, to ewidentnie wina korka.

Nowe nie znaczy lepsze, bo może zrobione małymi żółtymi rączkami?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja37. Nie mam pojecia jakimi raczkami ale myslale Febiego to troche lepszy od Toprana bedzie ale na nim jeszcze gorzej bylo czy zakręce troche mocniej czy tylko ciutke zlapie na starym czasami zassysa czasami nie no ale zaworki chodzą wiec huk wie juz jak korek nie pomoże to biorę sie za termostat 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, ja37 napisał:

Jeśli odkręcisz korek i wąż wróci do normalności, to ewidentnie wina korka.

 

 

Nie zawsze.

U mnie w Felicji korek był sprawny ale termostat się nie otworzył.

Wąż się splaszczył na blachę.

Po wyjęciu termostatu (nowego świeżo zakupionego) okazało się zamknięty.

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jednak to bedzie chyba termostat bo korek wymieniony i dalej zassysa węża  czasami jest dobrze czasamy zassysa wiec chyba termostat do wymiany szwankuje.

Adam1954 ale jak termostat sie nie otwiera to czyli nie puszcza goracego plynu i na wskaźniku temp powinna szybowac po wyżej 90 chyba ze sie myle

Edytowane przez Levisek82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory aby to sprawdzić mogłeś wyjąć termostat i sprawdzić jak pracuje układ bez niego.

Na razie tracisz czas na domysły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No po świętach bede mial parę dni wolnego to sie wezmę za termostat przepłukam uklad zmienie termostat plyn i zobaczymy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.