Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nowy na forum. 

Powtarzany temat. Kupiony Opel Meriva b 1,4 120. Przebieg 160 tys. Wyskakuje błąd p0171. Pierwsze kasowanie i diagnoza w serwisie "sonda lambda". Po przejechaniu 70 km kolejna wizyta w serwisie. Tym razem diagnoza - zawór oparów paliwa. Po kasowaniu błąd powrócił po 20 km. Wyskakuje przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i redukcji na 2 bieg. Proszę o podpowiedź co dalej bo co mechanik to nowy pomysł. Może ktoś ma doświadczenie z tym super błędem w oplach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2019-05-05_123202.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w załączeniu zrzuty z ekranu po wystąpieniu błędu. Może ktoś wie co jest nie tak

Screenshot_20190504-110458.jpg

Screenshot_20190504-110504.jpg

Screenshot_20190504-110509.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na jakiej podstawie mogą wiedzieć?

Coś można powiedzieć robiąc zapis danych podczas jazdy.

I na postoju.

 

To się do niczego nie nadaje.

W tabelce którą ci podałem , trzecia rubryka , masz napisane co masz do sprawdzenia.

Działaj więc według danych które podałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem zawór par paliwa. przejechane 300 km i błąd nie wraca. niech tak zostanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

I jak tam boro na dzień dzisiejszy ? Błąd się pojawił czy problem rozwiązany ?

Ja walczę z P0171 od dwóch miesięcy.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do dzisiaj spokój. przejechane 500. 

Prosty test. Odepnij zawór oparów paliwa. Dmuchnij z jednej i z drugiej. W jedną stronę powinien być przepływ powietrza. Mój przed wymianą był zapchany.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzięki.
Rozumiem, że tylko w jedną stronę powinien być przepływ powietrza ? Czy w dwie strony ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej! Może Cię naprowadzi mój przypadek. Miałem ten sam wyskakujący błąd i całkiem przypadkiem odkryłem, że walnięta jest odma. Po wymianie pokrywy zaworów /niestety odma jest niezrozbieralna, ale można ja regenerować/już od dwóch tysia nic się nie dzieje. A jak sprawdzić poprawność pracy odmy to jest na youtubie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc.
Widziałem filmy na youtube, w moim aucie aż takich objawów odmy nie ma. Delikatnie z tego zaworka wylatuje powietrze i zauważyłem, że przy nagrzanym silniku lekko zaciąga.
Dzisiaj zdemontowałem zawór oparów paliwa i sprawdzałem go wdmuchując powietrze, na pewno zawór jest otwarty i nie wiem do końca czy tak powinno być.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.