Skocz do zawartości
KrisV8

Ciśnienie na powrocie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Mam problem z silnikiem 2.0  2009r.  Otóż strzelił mi przewód powrotu miedzy 4 i 3 wtryskiem. Założyłem nową listwę i okazuje się że przecieka między wężykami a tymi plastikami co się na wtryski wsuwa więc założyłem starą listwę z tym że wymieniłem pekniety przewód na wężyk gumowy zbrojony. Okazuje się że w układzie jest jakieś ciśnienie bo mało ten wężyk nie strzeli po chwili od zapalenia. Rozpinałem powrót na tym zaworku i z wtrysków leci luźno paliwo, rozpięte było też dalej za trójnikiem więc z pompy raczej też ciśnienia dużego nie ma. Pchałem powietrze do baku i przechodziło, wyglądało ok. 

Nie mam bladego pojęcia skąd takie ciśnienie że gumowy wąż rozsadza a oryginalny plastikowy przepuszcza na łączeniu.  Wie ktoś gdzie szukać przyczyny?   


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zazwyczaj listwa puszcza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I zapewne listwa jest przyczyną, więc koniecznie to sprawdź.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale chodzi o to że rozwala tą listwę raz za razem... śmieszne jest to że odpiąłem ten zaworek co jest przy niej i jest ok. nowa listwa też nie może przez zaworek przebic . wydaje mi się ze jest zbyt duże ciśnienie miedzy 4 i 3 wtryskiem bo tam rozwala wężyki. miałem 2 wtryski wymieniane i nie było nic przypisywane później komputerowo, czy to może być przez to ? po wymianie wtryskow zrobiłem z 2tyś km i nic się nie dzialo takiego 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zazwyczaj albo regulator sie blokuje albo czujnik na listwie zaniza cisnienie, zeby nie uszkodzilo czegos z cr cisnienie upuszczane jest zaworem przelewowy z tym ze na wtrysku przelewy se radza a na listwie konkretne cisnienie zniszczy sprezyne i sie zaczyna, slabo pali, niema sily i cisnienie na powrocie

jaki masz odczyt cisnienia paliwa na zimnym silniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mam pojęcia jakie mam ciśnienie. samochod stoi w Szwecji i jestem uziemiony . znajomy mowil ze to wina wtryskow, zebym wymienil. samochod odpala bez najmniejszego problemu, pracuje równo, z tym ze ciśnienie rozsadza wężyki miedzy pierwszym a drugim od prawej strony. 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no coz, idz na zywiol i sciagnij przelewy z wtryskow, zobacz skad strzeli cisnienie bo inaczej sie nie dowiesz, cisnienie jakie tam powinno panowac to max 2 bary a zazwyczaj ponizej 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.