Skocz do zawartości
silveronstar

Corsa D 1.2 80PS Z12XEP Rozrząd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam Pytanie.

Jakieś 3 Tygodnie temu sprzedałem swojego Forda i kupiłem Opla Corsę D 1.2 80PS, 4 Drzwi, 2007 Rok z Przebiegiem 136.000KM. Przebieg potwierdzony. 

Taki mały Bzyk na dojazdy i na Zakupy. 

 Zauważyłem, że kiedy Motor jest zimny, pracuje wporządku, ale kiedy przejadę Kawałek i się rozgrzeje słyszę lekko Łańcuch. Czy to już oznaka, że trzeba go wymienić? Motor pracuje równo, bez Problemów. Niby Łańcuch jest bezobsługowy, ale jednak lekko go słychać, a wolałbym wymienić za Wczasu niż potem kupować drugi Motor. 

W zeszłą Sobotę zmieniłem olej z 5W30 Motula, który poprzedni Właściciel wymieniał 25.000KM temu (bo Long-Life.....) na 10W40 Liqui Moly oraz Filtry Olej+Powietrze, oba Boscha. Dodatkowo wlałem również Liqui Moly Oil Additive MOS2. Myślałem, że przyczyną może być stary Olej, ale po Wymianie Problem nie ustał.

Dzięki z Góry za Odpowiedzi. 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety olej i 25 tys mogło zrobić swoje.

Sprawdź luz łańcucha .

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez redbull90
      Znalazłem prawdopodobne źródło ubytku płynu.
      Wrzucam foto z tym co się poci.
      Czy ktoś wie co to za element zaznaczony ? Widać że jest z obudową na śruby.
      Do niego wchodzi też jakiś czujnik. Gdzieś tam sobie kapie. I cieknie na skrzynie biegów . Zaznaczyłem mniej więcej gdzie .
      Teraz pytanie co to za element




    • Przez domkaa
      Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc.
      Mam Opla Corsę D, 1,3 cdti, 2007r. Dzień przed kluczowym zdarzeniem, na komputerze zmienił mi się licznik km, które pozostały mi do przejechania, na 2 tys i w miarę jazdy ciągle rosły. Następnego dnia w trakcie jazdy silnik wyłączył się i już nie mogłam odpalić. Nie kręci rozrusznik, nie słychać pompki paliwa, na komputerze wyświetlił się błąd F. Po wielu próbach samochód odpalił na kilka minut po około godzinie. Postanowiliśmy odstawić go do elektryka, samochód jechał, dopóki nie najechałam na dziurę. Wtedy znów zgasł. Podejrzewaliśmy konieczność wymiany filtra paliwa, jednak po wymianie samochód już w ogóle nie odpala. Były sprawdzane bezpieczniki i przekaźniki i nie ma sterowania przekaźnikiem K34. Czy wiecie czym to może być spowodowane? Trzech mechaników nie chciało nawet podjąć próby sprawdzenia samochodu... 
    • Przez CrA
      Witam,
      Mam ostatnio problem z Corsa z fabrycznym LPG. Auto dotychczas jeździło bezproblemowo. Zauważyłem jednak, że podczas jazdy samochód zaczął się samoczynnie przełączać na benzynę. Po zatrzymaniu wyłączeniu zapłonu i ponownym starcie działał prawidłowo. Ostatnio jadąc 700km doszło do wyłączenia LPG, pojawieniu się ostrzegawczego checka wizyty w warsztacie. Znajomy podłączył komputer, jednak nie naprawia instalacji fabrycznych ;/. Komputer zapisał dwa błędy:
      P01A5-00
      P01B7-00
      W związku z tym mam kilka pytań:
      1.O czym mogą świadczyć te błędy? 
      2. Czy są jakieś rzetelne niezależne serwisy / ASO, które moglibyście polecić?
       
       
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.