Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

Dziś odebrałem samochód od mechanika, przeciek  układu chłodzenia, był odłączany akumulator aby wymienić wężyk.

Samochód odebrałem, dosunąłem fotel, przekręciłem kluczyk i kontrolka poduszek już nie zgasła.

Mechanik zarzeka się że z tym nie mieli nic wspólnego. Podłączył auto do kompa i jest błąd napinacza pasów od strony kierowcy - za duża rezystancja.

Z kompa odczytał że ma: 3 omy, od strony pasażera 2.7 oma.

gdzie szukać przyczyny i rozwiązania, oni umywają ręce twierdząc że to nie ich wina.

Edytowane przez jazuu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zły styk?

Popraw i zobacz czy się zmieni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie mam szukać? pod siedzeniem jest jakaś kostka?

Tylko kable tam widziałem, jeśli by był przerwany kabel to rezystancja by chyba wyszła dużo większa?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez sky83
      Witam. Zakupiłem dosyć okazyjnie Corse C z silnikiem 1,3 CDTI w wersji poliftowej z 2004 roku. Czy w tym modelu istnieje coś takiego jak okienko rewizyjne do sprawdzenia wysunięcia napinacza rozrządu (i jego ewentualnej wymiany)? W moim "głównym samochodzie" czyli Accordzie z 2007 roku coś takiego istnieje i bez problemu można sprawdzić wyciągnięcie i ewentualnie wymienić sam napinacz bez konieczności zdejmowania obudowy rozrządu. Obecnie w Corsie rozrząd pracuje cicho, przebieg 161 kkm, ale naczytałem się o przypadkach zrywających lub przeskakujących łańcuchów bez ostrzeżeń, gdzie winowajcą był wypracowany napinacz właśnie. 
    • Przez Drakkar
      Witam.
      Opel Antara 2008 2.0 CDTi 4x4 włącza się kontrolka poduszki powietrznej gdy w samochodzie jest temperatura ok. 25 st. C, gdy temperatura spada - np. po włączeniu klimy kontrolka poduszki gaśnie.
      Po podłączeniu do komputera pojawia się błąd cyt. "Obwód zapłonnika poduszki powietrznej pasażera - stopień 1 B0019".
      Gdzie szukać usterki i co należy zrobić ?
    • Przez karir
      Witam
      Mam następujący problem z vectrą, mam ją kilka lat i od początku prawy przedni napinacz jest wciśnięty ( wystrzelony) .
      Poprzedni właściciel poinformował mnie, że kontrolka pali się właśnie w związku z tym ( samochód był delikatnie stuknięty- poduszko nie wystrzeliły) i tak sobie z tym od kilku lat jeżdżę
      Teraz chcę to zrobić i proszę o poradę od czego zacząć? czy wystarczy kupić napinacz, czy coś jeszcze sprawdzić ?
      Proszę również o info czym wykasować błąd ( po wymianie napinacza), u mnie w mieście podłączenie do kompa i tak usługa to koszt ok 250 zł., zastanawiam się , czy nie będzie taniej ( bądź nie wiele drożej ) jak kupie sam kompa do takich rzeczy ( o ile jest w dobrej cenie)
      Pozdrawiam
       
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.