Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Mam taki problem 

Auto mam od 2 lat. Sprowadzony z Niemiec po remoncie. Nie wiem jak wykonanym ale mam nadzieję że uczciwie. Tak czy inaczej uszczelka była wymieniona, głowica planowana. 

 

Od jakiegoś czasu samochód zaczął się grzać. Sprawdziłem poziom płynu (w zbiorniczku po lewej stronie, zapewne na płyn choć jest inny niż w innych samochodach - ma tylko dwa wezyki, przelew z chłodnicy, i drugi przelew z samego zbiornczka na zewnątrz.) Było trochę na dnie. Wlalem do pełna do zbiornczka. Chłodnica też do pełna. 

Po pewnym czasie zbiorniczek pusty i w chłodnicy też ubytek. Znów uzupełniłem i tak kilka razy. Czy możliwym jest ze po 30k km znów uszczelka/głowica do roboty? 

Dziś np. Coś nowego. Problem z odpaleniem, tak jakby coś go przydlawilo. Pierwszy obrót rozrusznika jakby musiał coś wypchnac, drugi już norlamnie startuje. Po dojechaniu do pracy sprawdziłem poziom w zbiorniczku, nic nie ubyło. Powrót do domu, to samo. Pierwszy obrót ciężki, drugi start. W domu patrzę w zbiorniczku tyle co było. Z chłodnicy ubyło trochę ale nie jakoś mega dużo. I mam problem z przelaczeniem na gaz.raz przełączy innym razem nie. Temperatura już 80 a on nie przerzuca. Awaryjnie na gazie odpala i jedzie. 

Kolejne informacje, wiem że mam do wymiany termostat. Cały czas otwarty

Auto ma problem żeby się dogrzac chyba że jest mało płynu to wtedy podchodzi temp Pod czerwone pole. Wentylator działa, po zgaszeniu silnika, jeżeli jest wysoka temp to jeszcze chwilę pracuje. 

Pytanie. Czy to wina uszczelki czy może termostat? A może coś innego? 

Proszę o pomoc. 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, dextor napisał:

Temperatura już 80 a on nie przerzuca

 

Ja sprawdził bym czy membrana czasem nie do wymiany.

Ogólnie to dwie rzeczy do sprawdzenia .

Reduktor gazowy i pomiar kompresji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka membrana? 

Jak sprawdzić kompresję? Mechanik? 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, dextor napisał:

Jaka membrana? 

 

Reduktora LPG.

 

48 minut temu, dextor napisał:

Jak sprawdzić kompresję? Mechanik? 

 

Oj przy takim pytaniu to lepiej mechanik.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek wizyta u gazownika 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś nowy termostat wsadzilem, zobaczymy czy to może poprzedni miał wpływ na uciekający płyn. Czemu tak myślę?

Bo ktoś gdzieś pisał o rozbudowanej naprawie, dwa razy głowice robił, a okazało się że zamiennik termostatu był trafiony. Mam tylko jedno pytanie, czy ciecz ze zrbiorniczka wyrównawczego wraca w jakiś sposób do chłodnicy? Czy jedynie może wylecieć poza zbiornik? I czy może być tak że korek chłodnicy jest uszkodzony? Czy należy obserwować w jakiś sposób jego prace? 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.