Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Po zimie zaczął złuszczać się lakier z lewej obudowy lusterka. Wyglądało to nie ciekawie.

Denerwowało mnie to. Postanowiłem zrobić z tym porządek.

Kupiłem na jednej z pospolitej aukcji od użytkownika AUTO-WALD1 obudowę za nie całe 28 zł, ponieważ stara miała połamane zaczepy (na zdjęciu zaznaczone na żółto). Obudowa dobrej jakości, dobrze wykonana, pasuje bez problemu, dlatego polecam tego użytkownika. Kupiłem dodatkowo lakier akrylowy (Dupli Color Motip) w moim przypadku 21U (Morski-Peacock) bazowy oraz lakier bezbarwny tej samej firmy.

Wystarczyło odtłuścić powierzchnię obudowy np. za pomocą benzyny do ekstrakcji. Nałożyłem trzy cienkie warstwy lakieru bazowego w odstępach około 15-20 min. Nie nakładajcie grubo bo zrobią się zacieki. Po całkowitym wyschnięciu farby bazowej nałożyłem lakier bezbarwny również cienkie warstwy. Demontaż obudowy jest pokazany na YT. Przy okazji można wyczyścić wnętrze lusterka sprawdzić przewody zasilające wkład lusterka (fotochromowe, podgrzewanie maty grzejnej wkładu) oraz nasmarować elementy silniczków do regulacji szkła.

Poniżej prezentuję efekt mojej pracy.

przed.jpg

zaczepy.jpg

po.jpg


  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez michalga
      Witam. Mam problem z luzem w prawym lusterku zewnętrznym. Wiem już jak go rozebrać - trzeba podważyć delikatnie szybkę, ściągnąć górną osłonę lakierowaną (3 zatrzaski), oraz złożyć częsciowo lusterko by uzyskać dostęp do śruby.
       
      Problem mam z tą właśnie śruba, jest to torx, tylko nie znam jego rozmiaru, a trudno na oko ocenić... Taki zwykły 10cm torx z trzonkiem (jak śrubokręt) sie nie nadaje, bo nie dochodzi do końca. Muszę kupić taki dłuższy, tylko nie wiem jaki rozmiar, a nie chciał bym kupić złego.
       
      Czy ktoś wie może jaki tam jest torx? Może ktoś ma lusterko luzem i mógłby mi sprawdzić albo kojarzy? Z góry bardzo dziękuje.
    • Przez Marcin1968
      Dzień dobry ! Nie dawno nabyłem Merivę 16. 16V 100kM , ktoś załozył oslone wewnetrzną plastikową lusterka manualnego lewego która nie pasuje , tj. jak pasuje na dole do boczka to nie pasuje u góry do krzywizny drzwi oddstaje u góry ze dwa cm , nie wiem w czym jest błąd czy w boczku czy ta osłona jest od czegoś innego , wygląda jak orginał a nie pasuje nie wiem co jest.
    • Przez pankamyk
      Witam! Kupiłem i zamontowałem lusterko w CC1.0. Jest to strona kierowcy, sterowanie mechaniczne. Lusterko "drży" gdy motor pracuje na niskich obrotach... Macie jakieś rozwiązania? Czy użyć uszczelki GM ze starego lusterka? Czy może ta nowa uszczelka się "ułoży" z czasem?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.