Skocz do zawartości
mg7512s

Głowica silnika Z14XEP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy ktoś się orientuje gdzie można dostać używane części do samochodu Opel Astra II? Potrzebuję głowicę do silnika o oznaczeniu Z14XEP 1,4 16v (rozrząd na łańcuchu). Czy ktoś się orientuje ile powinna wynosić wysokość oryginalnej głowicy?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

126 mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez redbull90
      Przy wymianie uszczelki z obrazka, pękła jedna śruba, pojawił się duży kłopot. Czy da się to jakoś wykręcić bez wyjmowania głowicy i planowania???




    • Przez basteeq
      Witam, panowie mam taki problem ze olej wyciekał spod pokrywy zaworów. Rok temu miałem robiony rozrzad i mechanik wtedy musiał uszkodzić pokrywę przy ściąganiu i nic nie powiedział. Silikonem zawalone ma maxa aby zastąpić ten plastik. Co radzicie, montować nowa uszczelkę na tym czy szukać nowej pokrywy bez pęknięć?  Nowa uszczelkę juz zakupiłem z myślą ze wystarczy wymienić a tu sie okazuje ze pokrywa uszkodzona jak na załączonym obrazku. 

    • Przez kluczu
      Z deszczu pod rynnę...
      W poprzednim poście pisałem do Was o problemie z silnikiem.
      Winowajcą okazał się być zapchany katalizator.
       
      Niestety Meriva znów odmówiła posłuszeństwa.
      Tym razem poszedł zawór na 4 cylindrze.
      Po prostu ukruszył się na rancie grzybka.
       
      W czym tkwi problem?
      1. Mechanik nie bardzo chce się podjąć wymiany pierścieni na nowe.
          Mówił mi, że wg niego gładzie cylindrów i pierścienie są ok i nie chce na siłę tego ruszać.
          Silnik spalał olej. Obawiam się, ze pierścienie będą zapieczone.
          Fakt faktem, gładzie cylindrów nie posiadają rys.
          Są ślady pracy, ale niewyczuwalne pod palcem - sam sprawdzałem.
       
      2. Zastanawia mnie biały nalot na zaworach.
           Dotarłem do informacji, iż są to pozostałości po związkach zawartych w oleju.
           inni piszą, że jest to efekt złego dawkowania LPG i nadmiernej temperatury.
       
      Co o tym sądzicie?
      Podsyłam kilka fotek.
       
      Pozdrawiam!
       
       
       
       







Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.