Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

znowu mam problem więc piszę. Zastanawiam się czy to już kolejny sterownik chce paść czy przewody. 

A mianowicie w ciągu 4 miesięcy kupiłem 3 sterowniki i na każdym po jakimś czasie był ten sam problem.

Na aktualnym sterowniku przejechałem jakieś 10 000 km ( po naprawie w elektro-bip ) i wyskakuje mi kontrolka by jechać do serwisu..  (samochód z kluczem ) .

Lista błedów na zdjęciu. Po usunieciu wracają. 

Teraz tak, albo mam takie szczeście do sterowników.... albo przewody..

I teraz pytanie jak je sprawdzić jest ich cała masa jakieś pomysły ?

Piny są całe niezaśniedziałe próbowałem szukać ale są sztywne w peszlu . I nie wiem co teraz znowu sterownik ( oddać go na gwaracje ? jak stwierdzą że to nie sterownik to place 300zł za sprawdzenie tak jest napisane w warunkach gwaracji...

Lecz jak przyszedł sterownik naprawiony to przez te 10 000 km było wszystko ok.

 

 

licze na sugestie 

pozdrawiam

 

dede.png


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, zbysiorek123 napisał:

A mianowicie w ciągu 4 miesięcy kupiłem 3 sterowniki i na każdym po jakimś czasie był ten sam problem.

 

Gratuluję upartości.

Ale nikt nie wpadł na to aby pomierzyć( przedwonić ) przewody.?

Jak sprawdzić przewody?

Poszukać schematu aby wiedzieć który gdzie idzie i według niego posprawdzać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś zrobiłem 700 km i bez błedu, wczoraj było 1300 km i co 200 km błędy.... I nie wiem kurcze co..... Przewody mogę sprawdzić lecz nie wiem gdzie który idzie. Szukam schematu lecz znaleźć nie moge moze zmeczony juz dzis ejsem poszukam jutro...


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze ktoś ma schemat tej wizlazki od ECU skąd dokąd ida przewody? Kurcze tis2000 nie działa na wersjach ms 64 bit.... A nie mam czasu zrobić reinstalke by zobaczyć czy tam nie ma schematu... Ksiazke od astry mam (sam naprawiam) i są tam schematy niestety do wersji astry f ... I te schematy tez nie są takie jak ja szukam... Jak byście coś mieli to podrzudzcie. Z góry podziękować 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To poszukaj na chomiku sam naprawiam astra g i zafira.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w pdf bedziesz mial sama ksiazke bez schematów....


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pomogę ci teraz, bo na urlopie jezdem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, zbysiorek123 napisał:

Moze ktoś ma schemat tej wizlazki od ECU skąd dokąd ida przewody? Kurcze tis2000 nie działa na wersjach ms 64 bit....

 

 

Można zrobić maszynę wirtulaną i XP postawić.

Albo ściągnij AutoElektro nr 77 i 78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Matuus
      Witam.
      Jeżeli nieodpowiedni dział to przepraszam. Jestem szczęśliwym od nie dawna posiadaczem Opla Astra J 2010r 2.0 CTDI 160KM. 
      Zakupiłem kamerę cofania montowana pod tablice rejestracyjną. Wszystko pięknie dopóki nie rozebrałem radia i ujrzałem stos kabli. Też mnie zdziwiło, że nie działa bluetooth, bo widać mikrofon przy ekranie nawigacji, ale nie w opcjach parowania. Otworzyłem i co? Patrzcie załączone zdjęcia:
      https://naforum.zapodaj.net/993d9036a2e1.jpg.html - żółta wtyczka od kamery.
      https://naforum.zapodaj.net/6b239da8e8a3.jpg.html
      Ten niebieski panel jakby wyczytałem od bluetooth, ale porozlaczane były. 
    • Przez shardac
      Czołem!
      Mam problem z Astrą G 1.6 16v 74kW po wymianie EGR. Wywalało błąd bodaj P1415 (błąd komunikacji z EGR). Objawy tradycyjne dla uszkodzonego zaworu w tym silniku. Wymieniłem na nowy, objawy ustąpiły. Pojawił się jednak inny problem: wywala chęcią, błąd P0400 i CZASEM przygasa przy ruszaniu. Co może być problemem? Uszkodzony nowy EGR? 
    • Przez Jakubastraj
      Witam
       
      niedawno kupiłem Opla Astre J,  po wymianie płynu chłodzącego (odsysanie ze zbiornika i dolewanie),na komputerze podczas jazdy wyswietlał się komunikat "niski poziom płynu chłodzącego". Zotał wymieniony czujnik wraz z zbiornikiem na płyn. Teraz komunikat pokazuje się raz, po uruchomieniu silnika. Czy ktoś mapomysł jak zlikwidować ten błąd?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.