Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zajrzałem na lewe przednie zawieszenie swojej asterki i zobaczyłem że łącznik stabilizatora jest odkręcony ta dolna część. Na pewno jest do wymiany ale jak to jest wgl z tym bo coś jest nie tak bo nie da się połączyć łącznika ze stabilizatorem. Czy to stabilizator jest przestawiony?? Dołączam foto i liczę na podpowiedzi. Pozdrawiam

20190908_145156.jpg


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To jest układ "napięty", więc jest ok.

Po prostu przy montażu posiłkuj się jakąś łyżką/łomem.

 

I proponuję zakupić metalowe z zafiry B.

Edytowane przez ja37

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez mnew
      Witam,
       
      Panowie,
      Muszę wymienić akumulator bo coś ostatnio mi często pada.
      Mam astrę h, 1,9cdti 74kw, kombi.
      Jakiś czas temu do drugiego auta kupiłem zupełnie nowy 74ah, 680a, czy jest możliwość abym go wykorzystał do astry czy muszę kupić koniecznie nowy (proszę o podanie najkorzystniejszym parametrów)?
      Ogólnie samochód robi krótkie odcinki.
      Dzięki.
    • Przez rutkowski01
      Witam,
      Walczę z moją Astrą H, silnik Z16XE1 od dobrego roku... mechanicy załamują ręce i nie wiedzą co jest. Postanowiłem napisać na forum bo może ktoś będzie mi w stanie pomóc.
       
      1. cały czas występuje błąd P0171 (52) - niewłaściwa mieszanka paliwowa;
      2. samochód po odpaleniu nie ma mocy - jest strasznie mułowaty;
      3. mocno szarpie w zakresie obrotów 1800-2100, ale tylko przy jednostajnym utrzymywaniu obrotów np. na poziome 2000 (może w tym zakresie obrotów następuje otwarcie/zacięcie zaworu EGR i zbytnio zubaża mieszankę? a może z EGR-em jest wszystko ok, tylko coś innego nie działa poprawnie, a otwarcie zaworu EGR tylko to potęguje?)
      4. na światłach często łapie go czkawka - po wciśnięciu pedału gazu musi się chwilę zastanowić zanim ruszy;
      5. na biegu jałowym występuje lekkie falowanie obrotów;
      6. przy ruszaniu słychać lekkie klekotanie, ale tylko przy ruszaniu, na biegu jałowym i przy wyższych obrotach nie występuje;
      7. czasami wypada zapłon;
      8. z rury wydechowej czuć jakby nie dopalał w całości paliwa;
      Wymieniono wszystkie filtry, olej, świece, wyczyszczono przepustnice i EGR, wymieniono rozrząd, gruszkę elektryczną od klap wirowych, sondę lambda (z tego co pamiętam to sondę przed katalizatorem), na koniec padło na sterownik silnika, który również wymieniono, ale nie pomogło...
      Nagrałem op-comem bloki pomiarowe z 15 minutowej jazdy po mieście (zrobiłem wykresy z chwilowego działania podzespołów - arkusz astra H - wykresy), może to sonda lambda za katalizatorem? albo jednak EGR? Bardzo proszę o pomoc, nie wiem jak interpretować te dane z op-coma. Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże bo ja już nie mam pomysłu.
      https://drive.google.com/open?id=1FY8zuBFOb273VCKc2DbrCOHMpMz1LAr_
    • Przez CezarLBI
      Witam. Potrzebuję opinii w mojej sprawie. Ostatnio zauważyłem olej silnikowy w płynie chłodniczym. Podejrzenie padło na chłodniczkę oleju. Gdy zauważyłem awarię auto przejechało jeszcze 500 kilometrów dlatego odrzucam tezę o uszczelce pod głowicą. Auto jest w tym momencie w naprawie. W mojej astrze h 1.6 benzyna 115kM 2011r. notorycznie pojawia się błąd P0420. Spalanie w normie. Od 7.2/100 do 9.3 przy większych prędkościach. Przy okazji tej naprawy mechanik zauważył, że mam wyrąbany katalizator. Mam w związku z tym parę pytań.
      1. Czy zgodne z przepisami jest usuwanie w ten sposób katalizatora? Czy mogę po 2 latach od zakupu oczekiwać czegoś od poprzedniego właściciela?
      2. Czy mogę mieć problemy na przeglądzie?
      3. Czy wyrąbany katalizator ma wpływ na częste pojawianie się błędu P0420? Moja astra na dwie sondy
      4. Czy ktoś wie gdzie w rozsądnych pieniądzach zakupie sprawny katalizator? Cena intercars 1000zł
       
      Bardzo proszę o rzetelne odpowiedzi lub przekierowanie mnie jeżeli temat był już wywoływany
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.