Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Zabrałem się za wymianę regulatora napięcia. Odkręciłem wszystkie śruby dostałem się do alternatora tyle że szpilka trzymająca alternator od dołu jest za długa i nie mogę jej wyciągnąć ponieważ dosięga ramy. Macie jakiś sposób na to czy będę musiał ją uciąć?

15711535494221903903641.jpg


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie od środka nie jest na jakiejś łapie ten alternator? Zawsze jest modzenia przy tych alternatorach. Jeśli nie będzie już możliwości żadnych, to można zawsze delikatnie opuścić  na poduszce silnika. Tylko podaj jaki masz silnik bo bez tego można gdybać, a jak będzie konkret podany to i sposoby będą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam silnik benzynowy Ecotec 1.8 125kM. Alternator na dole trzyma się na uchu przez które właśnie przechodzi ta śruba oraz u góry jest przykręcony mniejszą śrubką do mocowania. Po wykręceniu jest luźny i gdyby nie za długa śruba wyszedłby bez najmniejszego problemu


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A pod tą długą śrubą nie jest alternator na takiej podstawce na 3 śruby?Ale to z kanału można zobaczyć. Popatrz na te zdjęcia z zapożyczonego linku, alternator jest na podstawce, odkręcisz ją to przechylisz później alternator i wyjdzie ta długa śruba bez cięcia i kombinowania później jak to złożyć. Na drugim zdjęciu widać tą podstawkę: https://allegro.pl/oferta/silnik-z18xe-opel-astra-h-zafira-b-1-8-16v-125km-8569379909

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dolne mocowanie jest na 2 śrubach.

Dostęp jest.

Odkręć dolne mocowanie i wyjmiesz wszystko w komplecie.

 

Dojście jest od góry, nie potrzeba kanału.

Tylko zwinne ręce.

Edytowane przez ja37
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie bardzo pomogliście, jestem naprawdę bardzo wdzięczny.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze możesz opuścić trochę silnik bądź podnieść go do góry lewarkiem od dołu,  odkręcić delikatnie śruby od łapy, lub wykręcić całkowicie. Z lewarka Ci nie spadnie jak nie będziesz tarmosił silnikiem, alternator wyciągniesz/wsadzisz z powrotem.

 

Często praktykowałem  w taki sposób ;)

Edytowane przez Kuba142

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez nik000s
      Witam.
      Posiadam Opla Corse C 1.4 benz. 2004 rok i mam w planach dołożenie z przodu dokładki trochę innej, wyższej niż seryjna i zastanawiam się jaka będzie pasować, słyszałem że pasuje od renault laguny II, ale nie jestem pewien. Czy ktoś zakładał do swojej corsy dokładkę inną niz oryginalna? Jeśli tak to od jakiego modelu samochodu, czy były jakieś modyfikacje przy niej?
      w Załączniku/grafice corsa z fajną dokładką i chciałbym uzyskać podobny efekt
       

    • Przez BedrOK
      Siema,
       
      Jako iż zbliża się zima, a z nią śnieg, czyli wilgoć i sól drogowców co szybko przyśpiesza korozję naszych samochodów, a już na pewno im nie służy. A więc czy macie jakieś ciekawe pomysły na zabezpieczenie auta, podwozia, progów, profili zamkniętych itd. przed zimą? Stwierdziłem, że na pewno jako właściciele Opelków wiecie coś na ten temat, a sądzę, że ten temat przyda się nie tylko nam ale i użytkownikom innych marek.
       
      Więc jak zabezpieczacie swoje autka?
    • Przez astanauta
      Witam wszystkich forumowiczów! 
      Mam problem z moim opelkiem II 1.6 8v. Auto pracuje w trybie awaryjnym i  wyskoczył błąd P0340 - czujnik położenia wałka rozrządu. Czujnik wymieniłem, ale nic to nie dało, wysłałem sterownik do regeneracji, ale dostałem informacje, że sterownik silnika jest sprawny. Czy ktoś miał podobną sytuację, bądź ktoś wie co może być nie tak? 
      Z góry dziękuje za jakiekolwiek informacje.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.