Skocz do zawartości
marcin599k

Brak mocy oraz błędów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jako że nie znam ogarniętego mechanika który ogarnia eco teca chciałbym się poradzić was użytkowników. Posiadam Viki B 2.2 dti z pompą vp44 sterownikiem psg5. Walczę z brakiem mocy na kompie niby wszystko jest ok, turbo niby dmucha tak jak chce komputer, pompa daje dawke 5mg a kąt wtrysku jest taki jak podaje żądanie ecu.... Vmax jaki mam to 175/180 km/h gdzie inne vectry niby spokojnie cisną 200 i więcej. Podczas wciskania gazu nie czuć tego

,, kopa,, zbiera sie jakby chciał a nie mógł. A jak jest zimny to totalnie nie chce jechać. Auto nie kopci nie stuka, nie kuleje na obrotach,  chodzi równiutko i cicho a mocy brak co jest troche irytujące.... Rzeczy które wymieniłem:

- przepływomierz nówka boscha 

-filtry, oleje, 

- pompa vacum

Cięgiełko od turbo zaciąga od razu i trzyma ładnie nie ma luzów, egr mam wyłączony i jest domknięty. Ma ktoś jakiś pomysł? Auto ma 270.000 przebiegu oryginalny gdyż auto kuoione od tescia a ten ma go od nowości.  Jak ktoś zna kogoś z okolic pomorza bądź może mi pomóc to proszę o info. Pozdro :) 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wydech masz sprawdzony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kat wywalony xd


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do reszty wydech?

Ma przelot od poczatku do końca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, adam1954 napisał:

A co do reszty wydech?

Ma przelot od poczatku do końca?

Dmuchać dmucha ale przez spory czas był wstawiony zły egr, mianowicie ten od wersji 2.0 metalowy i nie było tej tulejki w kolektorze i egr był nie szczelny. Może jak przez około 3 lata jezdził otwartym egr to coś sie zasyfiło.... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Marian1977
      Koledzy, może ktoś pokusi się o poradę. Pacjent Combo C rok 2008, silnik 1,7 CDTI (Z17DTH). Na zimno odpala "od strzała", nie dymi, jak się rozgrzeje i chwilę postoi, to już ma problem z odpaleniem, trzeba sporo kręcić rozrusznikiem. Zamieszczam zdjęcia z odczytu z wyświetlacza i wskaźnika temperatury. Zdziwiło mnie ciągłe wyświetlenie temperatury w ukrytym menu na poziomie -39 stopni. Sprawdziłem kostkę od czujnika, jak też przewody, wizualnie są w porządku, po odłączeniu czujnika i odpaleniu auta załącza się wentylator i wyświetla kontrolkę "auto z kluczykiem". Jak podłączę czujnik kontrolka gaśnie. Kupiłem drugi czujnik i podpiąłem go do wtyczki. Nie przyniosło to żadnego rezultatu,  w menu nadal wyświetlało -39. Może Wy coś podpowiecie, gdzie wstępnie szukać przyczyny takiego stanu. Jakiś reset trzeba robić po wymianie czujnika temperatury?


    • Przez Grzegorz 1973
      Witam. Gdzie jest umieszczony czujnik przyspieszenia poprzecznego /wzdłużnego w Oplu Merivie B benzyna 1.4 120KM. 
    • Przez tokar2
      Witam,
      Przetarł się sztywny przewód tylny hamulcowy i po jego wymianie (PT, LT) odpowietrzyłem układ ale pedał hamulca więdnie jak odpalę silnik, tzn hamować się da ale nie jest twardy. Po przejechaniu kilkudziesięciu  metrów, czasem kilkuset, zapala się kontrolka na desce od ABS'u. Po powtórnym odpaleniu, kontrolka gaśnie by po chwili się zapalić w podobnych okolicznościach. Czujniki kół sprawdzone, jeden wymieniłem (PP) licząc że ABS zadziała, ale przynajmniej po przekręceniu stacyjki bez odpalania, kontrolka zapala się i po paru sekundach gaśnie, czyli obwody czujników kół są niepoprzerywane. 
      Moje pytanie: jaka twardość pedału hamulca po odpaleniu silnika powinna być?
      Czy możliwe jest zapowietrzenie pompy przy średniej twardości pedału hamulca, przy odpalonym silniku. Przy zgaszonym, pedał jest twardy.
      Jak odpowietrzyć pompę ABS'u podczas pracy silnika, są tam dwa odpowietrzniki.
      Wtyczki przejrzałem od dwóch zaworów na pompie ale wyglądają ok. sprawdziłem je i odzywają się po podaniu napięcia. Niestety mój "kabelek" nie ogarnia ABS'a więc co ewentualnie mogę jeszcze sprawdzić?
      Dziękuję.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.