Skocz do zawartości
TomekKala

Opel corsa d 1.3cdti kopci

Rekomendowane odpowiedzi

Opcomem też można zrobić test EGR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eger na wolnych obrotach pokazywał 19% Po dodaniu gazu na Maxa 95% przy obrotach 2500tys 67% 

Sprawdzane programem delphi 

Jutro nagram filmik jak kopci 

W weekend  wyciągnę egr i wyczyszcze 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak test można zrobić opcomem. Chodzi oto że jest możliwość stopniowania. Vcdsem tego już zrobić nie mogę. Musiałbym jeszcze kiedyś pobawić się vcds z innymi markami bo np niektóre Vectry można też nim podiagnozowac. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, TomekKala napisał:

Eger na wolnych obrotach pokazywał 19%

 

 

Czyli nie domyka do końca.

A ty mówisz że pracuje dobrze.

 

2019-11-19_191340.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeciez teraz jest jesien  a bialy dym to para wodna   roznica temperatur  spalin a powietrza wytwarza biale opary  ,  nie szukaj problemu gdzie go nie ma , bo uwazam ze wszystko jest wporzadku 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to mi nie wygląda na parę.

 

2019-11-21_183042.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten biały przechodzi tak delikatnie w niebieski? Coś mi się wydaję, że przydałoby się przeczyścić cały dolot, posprawdzać odmę. A jaki zapach ma ten dym? Palonego płynu chłodniczego czy bardziej zapach ropki z olejem? Z drugiej strony uszkodzony EGR, to szarpanie, skakanie obrotów, brak mocy przy wyprzedzaniu/normalnej jeździe, a co mówią sondy na wydechu (prawidłowe wartości). Jeśli rzeczywiście nie zamyka do końca, to demontaż i czyszczenie może coś pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to zostaja uszczelniacze zaworowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie więc tak egr wyczyszczony i nic się nie zmieniło 

Ale zrobiłem taki test z wtryskami i coś jest nie tak na 4 cylidrze 

 

Zamienilem wtryski 3 z 4 dalej jest to samo czyli ogólnie głowica będzie raczej do ściągnięcia 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.