Skocz do zawartości
robur1

2.0D 2012r 90km podniesienie mocy na 115KM

Rekomendowane odpowiedzi

w ciezkich vanach sa inne przelozenia, max zaladowanego craftera mialem 5t lacznie z przyczepa i zdziwilo mnie jak to idzie majac 130-kilka koni ale z paleta1200 czyli niemal 3.5t doszedlem do odcinki, lekkim w takim rozmiarze to juz troche rzuca wiatr

masz 5t ze limiter na 100km?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam akurat 2012 longa osobowego na 9 ludzików

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, robur1 napisał:

Ja mam akurat 2012 longa osobowego na 9 ludzików

Plus przyczepka - bo też widzę że o haka pytasz - to więcej kucy się przyda.

Chociaż w pracy mamy 90kM i solowo nawet z pełnym pokładem nie jest najgorzej - ale na autostradzie rozpędzanie trochę trwa.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, wojtekcichy napisał:

w ciezkich vanach sa inne przelozenia, max zaladowanego craftera mialem 5t lacznie z przyczepa i zdziwilo mnie jak to idzie majac 130-kilka koni ale z paleta1200 czyli niemal 3.5t doszedlem do odcinki, lekkim w takim rozmiarze to juz troche rzuca wiatr

masz 5t ze limiter na 100km?

Akurat widzimisię pracodawcy, auto normalnie 8 paletowe z windą do 3.5T. Wersja nadwozia też fabrycznie pod 3.5, bo są tak jak piszesz 5 i chyba 7 czy 7.5. Też na 6 biegu ma powyżej 2000rpm. przy 90km/h, most i skrzynia dostosowane do warunków miejskich oraz pod ładunek. Trzeba się czaić jak Tygrys na ofiarę z tym wyprzedzaniem, jak jedzie zestaw do odcinki i jest po jednym pasie dwukierunkowa to wyprzedzanie trwa ładnych parę chwil, ale atak poza terenem zabudowanym od razu, to nawet nie jedna osobówka siada, tylko taki sprint do licznikowej 100, czyli nawigacyjnej 95 ;) Mam już zrobione ponad 1300km w 4 dni i spalanie spadło na 12.6L studzi temperament taki kaganiec. 

 

 

iveco.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te wywody są po części bezsensowne. Ile wyjdzie to wyjdzie już na hamowni. Tuner powinien wiedzieć ile może dmuchnąć daną turbina i tyle dmuchnie i wynik będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie masz racje, w praktyce leci gotowiec i jest jak jest, zapytaj ile schodzi z seryjnym osprzetem a ile z hybryda i wiekszymi wtryskami, dlaczego te czasy sa tak rozne?

wez 2 zrobione u tego samego tunera identyczne auta i porownaj mapy w ols-ie, niemal pewne ze nie bedzie roznicy a przeciez kazdy robi indywidualne strojenie pod aktualny osprzet, sam se robilem craftera i bylo okolo 20 podejsc dla uzyskania maxa ze zdrowym rozsadkiem i pod swoj styl jazdy, tyle ze ja znawca tematu nie jestem ale mimo to musza byc 3-4 podejscia dla experta

Teraz, wojtekcichy napisał:

teoretycznie masz racje, w praktyce leci gotowiec i jest jak jest, zapytaj ile schodzi z seryjnym osprzetem a ile z hybryda i wiekszymi wtryskami, dlaczego te czasy sa tak rozne?

wez 2 zrobione u tego samego tunera identyczne auta i porownaj mapy w ols-ie, niemal pewne ze nie bedzie roznicy a przeciez kazdy robi indywidualne strojenie pod aktualny osprzet, sam se robilem craftera i bylo okolo 20 podejsc dla uzyskania maxa ze zdrowym rozsadkiem i pod swoj styl jazdy, tyle ze ja znawca tematu nie jestem ale mimo to musza byc 3-4 podejscia dla experta

WariatPSM fajne te nowe ivany


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może kupić sterownik silnika z wersji 115km, orientujecie się czy obojetnie jaki poliftowy będzie pasował

Czy to trzeba gdzieś w serwisie sprawdzać czy da się zamienć i trzeba z odpowiednim numerem szukać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, robur1 napisał:

Może kupić sterownik silnika z wersji 115km, orientujecie się czy obojetnie jaki poliftowy będzie pasował

Czy to trzeba gdzieś w serwisie sprawdzać czy da się zamienć i trzeba z odpowiednim numerem szukać?

Nie wiem czy to tak będzie działało.

W benzynie musi być o takich samych nr - ale mogę się mylić i w dieslu może być inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezsensu kombinacja bo raz że immo jest to dwa rozjedzie się przebieg z łucznika z tym w ecm. Potem przy sprzedaży będzie tłumaczenie się. A dodatkowo to koszt ecm plus dopasowanie go wyjdzie drożej jak normalny chiptuning. Ci tu się czaić, tylko jechać do tunera jakiegoś i wyłożyć te 700-1000 zł czy ile to tam kosztuje w tym aucie i silniku i cieszyć się z mocy normalnej a nie jakiejś niby 10 czy 15 koni większej. Jak znam życie to ta zdławiona 90tka wypluje że 102 konie a ile ta 115 to nie wiadomo bo może ledwo wyjdzie seria. 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z gościem co robi tuning i jak podniesie moc to dpf ma częściej wypalać się

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczewiscie że może sie częściej wypalać nieco. To wszystko zależy od  stylu jazdy jeśli będziesz robić dobre trasy i cisnąć będziesz nie tyle co jakieś wyprzedzania co np szybciej na drogach jeździł to wtedy nic się nie zmieni. 

Edytowane przez wesol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, wesol napisał:

Oczewiscie że mizesieczescie wypalać nieco.

????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.