Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem nowy na tym forum. Mam pewien problem z moim autem. Chodzi o to że auto szarpie zwłaszcza po hamowaniu silnikiem, nie wiem z czego to wynika. Wymieniłem cewkę oraz świece niestety zmiany szczególnej brak, byłem na kalibracji lpg, wyminili dysze na dłuższe ale od ideału nadal daleko mimo ponownej kalibracji. Teraz poniżej wstawiam zdjęcia korkekt paliwowych, niepokoi mnie korekta krótkoterminowa. Przy poprzedniej wymianie świec ( 5kkm temu) mechanik uszkodził nieco wtyczkę do cewki zobaczyłem teraz gdy sam wymieniałem cewkę i świece, nie sądzę żeby miało to aż takie znaczenie ale przesyłam zdjęcie. Ma ktoś jakiś pomysł na to? 

 

1.png

2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

W najgorszym wypadku coś z dwumasą

a biegi dobrze działają

a jakie masz podciśnienie w hamulcach albo serwo pada

a i jeszcze jedną czy przed tą naprawą działało wszystko ok z tym szarpaniem jak hamujesz

 

Edytowane przez avagea

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Problem w tym że to zależy od pogody przynajmniej tak sądzę, bo raz problem jest większy raz mniejszy. Jak mogę sprawdzić ciśnienie w hamulcach? 

ok 15kkm temu miałem regenerowaną skrzynie i wymianę sprzęgła. Dwumas był sprawdzany i nie miało być z nim problemu więc nie sądzę żeby to było to. Bardziej zastanawiaja mnie te korekty czym to może być spowodowane? Skaczą tak po wciśnieciu sprzęgła dosłownie na sekunde moze 2s. i wracają do normy, poza tym po zmianie biegu szarpania nie ma tylko przy hamowaniu silnikiem i nagłym dodaniu gazu jakby auto się dławiło.

Biegi działają bez problemu

Edytowane przez marcin199404

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie wytwarza VACU POMPA wytwarza ona podciśnienie do hamowania do serwa i do elktrozaworów turbo egr itp.

a ciśnienie najłatwiej jest sprawdzić vacumetrem jak masz a jeszcze łatwiej zdejmij wężyk od podciśnienia jak tam są oznaki oleju to vacum na złom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

ok jutro postaram sie to ogarnac, tylko jeszcze pytanie gdzie mam pod maska szukac tej pompy vacum ? Szukałem i obawiam się że tej pompy u mnie po prostu w silniku nie ma. Wiec nie może być problemem

 

Edytowane przez marcin199404

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, avagea napisał:

zdejmij wężyk od podciśnienia jak tam są oznaki oleju to vacum na złom

W tym aucie pompa vacu jest elektryczna, nie pisz pierdół...

 

EDIT

Czy są jakieś błędy, czy było jeżdżone na samej benzynie ze 100-150km?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie nie jeździłem na benzynie tyle. Musze jeszcze wąż od chłodnicy wymienić bo jakieś zwierze pogryzło. Jak to zrobię to zdejmę klemę od aku na chwile zeby zresetować korekty i zakręce gaz. Zobaczymy czy coś to pomoże, juz nie mam za bardzo pomysłu na to auto. Może to świece? Założyłem bosha bo tak polecał gazownik, podobno tylko ngk sie sprawdzaja ewentualnie oryginały, mogę je podmienic na ngk w koncu przejchałem na nich tylko 5000 km.

I błędów brak to też mnie zastanawia, ale właśnie przez to że ich nie ma to nie mam też żadnego tropu...

Edytowane przez marcin199404

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, marcin199404 napisał:

zdejmę klemę od aku na chwile zeby zresetować korekty i zakręce gaz

To nie jest Astra F. Pojeździć na benzynie ze 100km, gazu wystarczy nie używać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok jak tylko wymienie wąż, to spróbuje, na razie czekam na dostawę, ale chyba jeszcze nie wysłali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem jeszcze ok 30 km. Na benzynie nie szarpie ale korekty mnie niepokoja, przy wcisnieciu sprzegla na momen krótkoterminowe skacza, czym to moze byc spowodowane?

 Niepokoi mnie jedna rzecz na postpju sonda przed katem dziala w nie pelnym zakresie tj od 0.1-0.7V nizej wykres, powinno działać chyba do 0.9... Co myslicie?

 

1.jpg

2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.