Skocz do zawartości
Kamil0692

Astra G wymiana sterownika

Rekomendowane odpowiedzi

Po co?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Składam na starym sterowniku poradzono mi bym z przekaźnika odlaczyl masę która sterownik nim steruję i połączył masę na krótko 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdziłeś co podałem wyżej?

Rozbebeszysz całą elektrykę a okaże się że winny jest sterownik.

Podalem ci z jakiego pinu sterownik steruje przekaźnikiem pompy.

Dla czego nie sprawdzisz czy steruje rzeczywiście czy jest martwy?

Dla czego jeszcze nie sprawdziłeś co podałem w tabelce?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ja mam zasilanie na sterownik. Nie chcę nic rozbebeszac tylko z tą masę dać na stałe. 

Ale ja mam zasilanie na sterownik. Nie chcę nic rozbebeszac tylko z tą masę dać na stałe. U mnie dzieje się dokładnie tak jak na filmie 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spytam jeszcze raz .

Sprawdziłeś co podałem w tabelce?

 

Co z tego że zasilanie do sterownika dochodzi ?

A dla czego w takim razie nie masz kontrolek?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na chłodnym silniku. Jak samochód się nagrzeje znika sterowanie przekaźnikiem 

Pewnie kupiłem dziadowski sterownik aktualnie pracuję na starym. Gdzie znikalo sterowanie przekaznikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To moze wskazywac na wire bonding failure w stwrowniku.
Takie zaniki po nagrzaniu. To ten czy stary był sprawdzany w elektrobipie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, deodekabokat napisał:

Takie zaniki po nagrzaniu.

 

Jakim nagrzaniu?

Przecież silnik jest cały czas zimny bo nie odpala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Znajomy mechanik dał go do sprawdzenia jakiemuś swojemu elektronikowi. 

2 minuty temu, adam1954 napisał:

 

Jakim nagrzaniu?

Przecież silnik jest cały czas zimny bo nie odpala

Ale ja nie mam teraz tego który kupiłem sterownika tylko stary który miałem wcześniej. Gdzie takie rzeczy działy się po nagrzaniu na starym wszystkie kontrolki świeca. A ja jako że powiedziano mi że tu sterownik szwankuje polasilem się na niezbyt wielka kwotę na allegro na inny wraz z immo i transponderem. I na tym nowym auto w ogóle nie pali. Aktualnie spowrotem założyłem stary

 

7 minut temu, deodekabokat napisał:

To moze wskazywac na wire bonding failure w stwrowniku.
Takie zaniki po nagrzaniu. To ten czy stary był sprawdzany w elektrobipie?

Stary

Edytowane przez Kamil0692

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 
Jakim nagrzaniu?
Przecież silnik jest cały czas zimny bo nie odpala
Adam, czytaj wyżej tu Ci też wklejam

"Jak samochód się nagrzeje znika sterowanie przekaźnikiem"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.