Skocz do zawartości

Corsa D 2010r słaby zasięg centralnego zamka (pilot 100% sprawny)


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. 

Corsa D 2010r (fabryczna centralka oraz pilot) - centralny zamek z pilota zamyka drzwi, ale z bardzo bliskiej odległości, trzeba niemal dotykać pilotem szyby w drzwiach kierowcy - samochód kupiłem świadomie z takim defektem, poprzedni właściciel nic nie robił w kierunku usunięcia tej usterki. Nie jest to wina pilota - został sprawdzony w serwisie i daje dobry sygnał, dostałem sugestie z serwisu (nie ASO) że to prawdopodobnie wina modułu BSI ale kompletnie nie znam się na elektryce. Czy ktoś z Was miał podobny problem i mógłby pomóc w okolicach Krakowa? 

Edytowane przez kamilo899

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, to są grosze i od wymiany trzeba zacząć.... poza tym podpiąć komputer i sprawdzić, czy są błędy (np. o słabej baterii powinien być błąd). W samochodzie od centralnego zamka jest antena, nawet poleciałem do swojej "biedrony", ale na szybko nie znalazłem. na schematach wygląda to tak, biały przewód z pinu 47 idzie na antenę... może jest jakiś problem w przewodach, może gdzieś przy antenie kiepski styk (może antena się wypięła, ciekawe, gdzie ona jest, pewnie albo w słupku, albo gdzieś pod deską), albo słaba masa, czy zasilanie... problem, bo może jest za niskie napięcie w module sterującym centralnym zamkiem, stąd kiepska czułość, bo jak działa, to raczej wykluczałbym moduł sterujący centralnym zamkiem (choć kiepski styk może być i w samym module)... Tyle takich moich wypocin.

253281689_9792020-04-1417_48.png.154208c975f4e53075ec3cd1a86f7ccb.png602408395_9782020-04-1417_47.thumb.png.c58c1427503a918d73a874cf6fabeba0.png642403515_9802020-04-1422_49.png.dd6f2c4e078ac99a23502f80ed9adc29.png