Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, do czego idą te wtyczki na zdjęciu? Znajdują się trochę dalej za wtyczka od map sensora. Instalacja z silnika X16SZ Opel Vectra A

20200910_234609.jpg

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez KrS19
      Dobry dzień wszystkim,
       
      w aucie mojej dziewczyny następuje mocny wyciek oleju przez ww. czujnik. Wyciek następuje na 100% przez wtyczkę czujnika, z początku myślałem, że przez gwint, ale po uszczelnieniu mam już pewność.
       
      Poza wymianą czujnika chciałbym wymienić jego przewód (jest w kiepskim stanie), niestety nigdzie nie widzę możliwości kupna. Czy poza szrotami może ktoś polecić jakiś sklep? W ostateczności będę go reaktywował sam.
    • Przez Adasiuniunio
      Witam. Mam problem z dobraniem cewki do swojej asi, problem mianowicie lezy we wtyczce. Dzis bylem na dwóch złomach, i przejrzałem alledrogo ale wszedzie sa tyczki o takim prostokatnym ksztalcie 4-pinowe a u mnie jest taka owalna tez 4-pinowa. 
      I pytanie jest takie: 
      - czy musze ucinac swoja wtyczke i zarobic na to wejscie tamtą
      - czy moze bedzie cewka o takiej samej wtyczce tylko z innego pojazdu.
       
      Dodam ze posiadam astre wersje skandynawska wiec moze dlatego jest inna wtyczka. 
      Załączam zdjecia o co mi chodzi. Mam taka jak ponizej

      A we wszystkich cewkach jakie znajduje jest taka wtyczka:

      Dla ścisłosci: mój samochód to:
      Opel Astra G 1.6 8v silnik: x16szr, prod 1999
      A jak ktos bedzie pytal to mam tzw: DIS 

    • Przez zetor79
      Witam,
       
      Kilka dni temu zaczęła pojawiać się i znikać kontrolka auta z kluczykiem.
      Auto nie traci mocy, nie widać żeby coś się działo, ale na razie wole nie jeździć samochodem.
      Wiem, wiem, powinienem podpiąć auto do kompa jak jest zapalona kontrolka i zczytać kod błędu.
      Tak chciałem zrobić, ale mechanik do którego dzwoniłem, brzydko mówiąc mnie olał.
       
      No więc podniosłem maskę i rzuciło mi się w oczy, że na silniku jest resztka nadgryzionego obważanka .
      Idąc tym tropem, znalazłem nadgryziony przewód (chyba podciśnienie do turbiny), jak w załączniku.
       
      Pytanie, czy to może być przyczyna i jak się taki przewód wymienia?
       
      Pozdrawiam,
      Z
       
       
       
       

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.