Skocz do zawartości

zmiana katalizatora Astra II g 1,4 16v


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Mam Astre II G silnik 1,4 16v Z1,4XE dokładnie i katalzator połaczony z kolektorem czyli całos ostatnio zapchał sie bo był wypalony i musiałem go wydłubac ! sa dwie sady przed katem i za i teraz autko gozej jezdzi bo nie ma kata i czujniki głupoty pokazuja moje pytanie nie stac mnie na oryginalny katalizator uzywki tez nie chce wiec chce kupic uniwersalny i wspawac go pomiedzy stary katalizator (teraz pusty ) a srodkowy tłumik i jedna sade przedłuzyc kable i zamatowac za katalizatorem czyli bedzize tak kolektor z pustym katem i sada potem wspaway katalizator uniwersalny i druga sada potem srodkowy tłumik i koncowy czy wtedy moje autko bedzie pracowac juz normalnie :);):):drunk::drunk:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ten uniwersalny to tez bedzie tak jak stary spełniał normu EKO3 to mysle ze to nie powinno sprawiac róznicy dlatego pytam a cena nowego to ponad 1500 zł a zamienny 400 porcelanowy a jak pisałem wczesniej nie mam kasy ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Gawlak

o rozmiary mi chodzi

zeby nie przerabiac mocowania sondy itd itp

nie pisalem ze masz kupic oryginalny

tylko ''dedykowany'' do modelu

a to roznica

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tak ale do tego modelu zamienników nie ma tyko nowy lub uzywany alez uzywanym nie wiadomo jaki sie kupi nie bede przerabiał mocowania sady ta pierwsza zostanie tam gdzie była tylko druga przesune za katalizatoro jakis 80 cm

 

[ Dodano: Sob Maj 09, 2009 19:34 ]

mam prosbe o odpowiedz czy tak moge zrobic i bedzie działac a nie odpisywac zeby montowac taki sam bo nie mam kasy prawie 2000 i co autko ma stac prosze o fachowom pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fachowej pomocy udzielili ci wyzej

to co ty chcesz zrobic fachowe nie jest i nie daje zadnej gwarancji ze bedzie potem dzialac dobrze

sonda jest w tym a nie w innym miejscu...

 

no a tak juz niestety jest - ze jak sie kupi auto to trzeba sie tez liczyc z wydatkami na nie

w dieslu siadzie pompa

u VW pompowtryskiwacze

tu kat

tam skrzynia

 

to sa koszta niestet...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

kolego wyjścia z sytuacji zasadniczo są 4:

 

1. zaproponowane przez ciebie, wstawienie kata uniwersalengo pod autko i przeniesienie sondy, musisz się liczyć z tym że pusta puszka po twoim kacie będzie brzęczeć , poza tym niekoniecznie rozwiąże to problemy z check engine - osobiście odrazam

 

2. pozostaiwnie bieżącego stanu rzeczy - jak sam napisałeś wymiana tak, czy inaczej kosztuje, druga sonda sygnalizuje tylko że nie masz kata i nie ma wpływu na skład mieszanki - jeździłem tak kiedyś i autko lepiej się zbierało na "przelocie" pomimo kontrolki

 

3. regeneracja - wymiana wkładu

http://moto.allegro.pl/item627690038_katalizator_euro_3_opel_peugot_citroen_fiat_kadex.html

nie mam z tym doświadczeń

 

4. to jest moja propozycja, którą odrzuciłeś na początku i opisuje mój przypadek

http://astra-g.pl/viewtopic.php?t=2640

 

wybór należy do ciebie!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Kolego nie wiem jakie Ty masz rozwiązanie w swojej astrze bo patrzyłem dziś w katalog z tłumikami (bosala) i są dwie opcje,ja w swojej mam katalizator za sondą i dziś taki nabyłem w cenie 456zł . Ta cała część zaczyna drogę od silnika później jest siatkowana rurka,dalej katalizator i dopiero spawa się to do środkowego tłumika. Mam astre G z 2000r. Osobiście długo szukałem rozwiązania w tej sprawie i w końcu zdecydowałem się na zakup nowego ponieważ używki na allegro chodzą po 150zł i jest to sam wycięty katalizator i nie wiadomo kto ile na tym przejechał i kiedy to padnie.

Teraz mam gwarancje i spokój.

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kinio25

drogę od silnika później jest siatkowana rurka,dalej katalizator

w z14xe jest inaczej "droga od silnika jest kolektor,sonda i katalizator wszystko zlaczone w jedna calosc"

 

[ Dodano: Sro Lip 08, 2009 00:12 ]

Lir, kolega jollymorgan, podal linki zobacz w 4 jak wyglada kat w naszych silnikach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności