Skocz do zawartości

astra 2,0 dti 101 km pompa wtryskiwaczy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

fool, ty tylko tankuj dobre paliwo i w przypadku zapowietrzenia układu nie kręć rozrusznikiem a będziesz spał spokojnie :P awarie pompy to tak jak wczesniej przypuszczałeś to albo szwankuje albo od razu klops i koniec :wesoly::D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dzięki za info chłopaki :D Co do paliwa to jak tylko kupiłem to pomyślałem sobie że bede tankował na shellu - nie wiem czy jest jakas różnica w stosunku do orlenu ale u mnie w dzierżoniowie są 3 główne duze stacje i one razem podnoszą ceny i razem obniżają - dogadali się że nie będzie wycinki na cenę i niech klient wybiera gdzie woli tankować więc shell, orlen i petrochemia mają w jednej cenie paliwo. Są też mniejsze stacje gdzie jest o parenaście groszy tańsze na litrze niż na tych dużych ale tam napewno lał nie bedę.

 

Co do zapowietrzenia układu to wprawdzie auto mam dopiero od niecałych trzech tygodni ale jak narazie pali od cyknięcia - przed samą sprzedażą wcześniejszy właściciel auta był w serwisie opla gdzie wymienili między innymi jakieś przewody paliwowe i odrazu odpowietrzyli układ. Sam napewno nie będę sie brał za wymiane przewodów paliwowcyh albo filtra paliwa bo kumpel oddał kiedyś mondeo 1.8 TD do warsztatu gdzie po wymianie filtra paliwa nie odpowietrzyli dobrze układu i nie wymienili uszczelki od obudowy filtra głóby i były jazdy z odpalaniem po nocy ze ho ho.

 

No nic, jestem odbrej myśli i mam nadzieję że problem pompy mnie nie dotknie :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Co do objawów awarii pompy. Są dwa rodzaje mechanik i elektryka. U mnie padła elektryka. Objawem było zapalenie się kontrolki „układ elektryczny silnika, immobilaizer” ( nie mam kontrolki „poziom emisji chek .. jej informacje przełaje kontrolka wcześniej wspomniana dotyczy DTI 16V model 2000 EDITION rok 2000 modelowy 2001) następnie po wyżej 3200 obrotów szarpał i nie dało się jechać szybciej niż 90 km/h. Okazało się ze pod wpływem drgań obluźnił się nit mocujący płytkę sterującą i przez tarcie dotknął do ścieżki i powstało zwarcie. Elektroniki nie można dobrać do pompy ani odwrotnie. Bodajże jest 15 lub 16 „rodzaj” pomp. I taki, jaki rodzaj pompy padł taki trzeba zamontować.

 

Co do regenerowanej pompy mój mechanik odradza mi regenerowane, bo to na krótki dystans lepiej poszukać z młodego rozbitka o krótkim przebiegu.

 

Co do tej gwarancji na regenerowaną to weź paragon fiskalny lub rachunek VAT na siebie i masz 2 lata „niezgodności towaru z ustawą” Tu więcej informacji

http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1176.htm

 

Co do paliwa to Shell, orlen, bp, i wszyscy inni biorą paliwa z rafinerii Płock lub Gdynia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

dziekuje za wszystkie rady na innym forum koles polecił mi tego goscia

 

Jego firma to: MOTOTRONIK

facet mieszka w Warszawie

ul.rogatkowa 10

numer tel.507419859

 

dzwoniłem do niego zaproponowal mi całkowity koszt regeneracji pompy w cenie 1400zł i daje gwarancje 6 m-c czy ktoś z kolegów z wawy miał u niego cos robione czy ktoś go zna prosze o podpowiedzi no i czy warto

 

już na att 12 osób u niego regenerowało pompę i jeszcze nikt się nie skarżył :wesoly: więc myślę że warto.

 

 

co do paliwa to nawet na dobrych stacjach można g.. zatankować :mrgreen: znajomym po 6 miesiącach tankowania golfa 4 tdi na jednej z większych stacji orlenu w bydgoszczy padły wtryskiwacze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam kolegów

Koszmar związany z pompą, to fakt usterka jaka jest już początkiem związanym z produkcją auta , to jeden z felerów jaki był zbyt małym problemem dla GM aby wzywać właścicieli diesli do ASO 3w celu wymiany na pewno koszty też wchodziły w rachubę.

Co do pierwszych oznak to gdy parkowałem w garażu po jezdzie i w momencie wyłączania świateł - silnik miał dziwnie nierówne obroty jak by brakło paliwa . Po właczeniu świateł lub klimy czyli obciążenia było znowu normalnie . KOlejny efekt to po zdjęciu nogi z gazu tzw. (hamowanie silnikiem) obroty nie zchodziły równiuteńko tylko parkotało jak w starym dziadowskim dieslu.Ostatnie oznaki to brak mocy ,szarpanie i brak rozpędzania aut powyżej 90km/h lub większe obroty niż 2000.

Co do usterek pompy , wina związana z elektroniką, lub usterka mechaniczna związana z zatarciem przez zbyt suche paliwo i niestety nie ma co liczyć na markę , orlen lub inną bo dostawca jak już napisał kolega wcześniej jest jeden lub dwóch w zależności od odległości koncernu. U mnie pompa po 120 000 kilometrów była w cudnym stanie jedynie moduł był popalony przez zwarcie na nicie mocującym. Jak w serwisie rozkręcą pompę to sami powinni powiedzieć co w niej jest czy jest sens ją regenerować.Bo zedrzeć kasę nie ma sensu ale powinni oddać części które padły .

Taki jest ten silnik i bujaj się kolego ile możesz nie oszczędzaj auta , po to właśnie jest .

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności