Gość PabloGCBA Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 1243 taki kod odczytałem. Co radzicie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 P1243 obwodnicy turbosprężarki elektromagnetyczny zawór zbyt duże napięcie C-033 P1243 obwodnicy turbosprężarki elektromagnetyczny zawór zbyt małe napięcie C-033 P1243 Zawór turbosprężarki ominąć obwód otwarty C-033 P1243 Zawór turbosprężarki nie obwodnicy w obszarze docelowym C-033 PabloGCBA, takie opisy znalazłem tego błędu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PabloGCBA Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Dzięki. Mniej więcej wiem o co chodzi, ale co dalej. Jechać do elektryka, czy po prostu jeździć z tym puki nie przeszkadza. A może do zwykłego mechanika i mu przeczytać te błędy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gawon Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Ja miałem strasznie zasyfiony filtr powietrza i silnik za mało go dostawał i też miałem 1243   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Błąd ten oznacza że albo dość ma zawór ciśnienia ładowania, albo samo turbo (w 99% zapieczone łopatki kierownicy)...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PabloGCBA Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Zapieczone łopatki kierownicy, hmmm co to oznacza??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 zapieczone łopatki kierownicy, hmmm co to oznacza?? Tutaj masz ładnie opisane o zmiennej geometrii łopatek; http://www.motofakty.pl/artykul/regulowane_turbo.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MikePhobos Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 witam. też mam podobny problem. przy 120 km\h zapala sie jednocześnie kontrolka, własnie samochodzik z kluczem i esp. a tego to chyba nikt nie miał bo nie doczytałem tutaj.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Najpierw zczytaj błędy bez tego to trzeba przynieść szklaną kulę i wróżyć co jest grane u Ciebie...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbyszek_64 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Też mam od jakiegoś czasu problem z błędem P1243 w cdti 1,7. Najpierw parę miesięcy zapalała się kontrolka esp i samochodu z kluczem. Po wyłączeniu zapłonu kontrolki gasły i nie zapalały się ponownie . Teraz po zapaleniu w/w kontrolek zapisuje błąd 1243.Analizuję przyczynę , ale za bardzo nie wiem czego się trzymać. Jakiś czas temu miałem w naprawie alternator. Wydaje mi się , że zaczeło się to dziać po jego naprawie , ale pewności nie mam. Ciekawe jest też to , że auto nie traci nic na mocy po wykryciu błędu. Gdy jadę spokojnie bez większych nagłych przyspieszeń wszysko jest ok. Mam pytanie co sprawdzić? Proszę również o lokalizację części, chociaż pobieżną bo tak ciasno w tej merivie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.