Gość Anonymous Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Cześć, Jechałem ostatnio dośc ostro 3,5 - 5 tysięcy obr. na niskich biegach. Zaczęło mi sie dymić spod maski po prawej stronie auta. Okazało się że wywaliło olej z okolic miski, koła zamachowego na dole. Sprawdziłem olej jak wystygł i było full. Podpowiedzcie skąd mogło ten olej wywalić? Olej nie kapie pod autem jak zostawiam po trasie Czy dużo jest roboty z uszczelnieniem tego? Dziękuje i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miły Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Teraz musisz uściślić swoją wypowiedź, koło zamachowe jest między silnikiem a skrzynią biegów, na nim jest zamontowane sprzęgło. A od strony rozrządu masz koło pasowe. i tutaj i tam na wale korbowym jest uszczelniacz. do wymiany tego od strony skrzyni trzeba rozpiąć skrzynie, wymontować sprzęgło i koło zamachowe. a do wymiany drugiego trzeba rozebrać rozrząd.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Cześć, Mam prośbę Cieknie mi olej od strony rozrządu. Wycieka podczas jazdy - jak stoi i go gazuje to nic nie widać, jak jadę kawałek to leje się ciurkiem. Nie wiem skąd się może lać Spod głowicy? (spod dekla raczej nie) spod uszczelniaczy wałków rozrządu? z uszczelniacza walu korbowego? Wlazłem pod auto ale nie mogę zlokalizować wycieku Pomocy !   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 może laci z uszczelniacza na wale   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Dużo roboty z wymianą ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 nie jest tak żle odkręcasz koło z wału i wszystko prawie jest widoczne   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Może filtr oleju jest niedokrecony,bo uszczelka się zawineła? Kumpel ostatnio tak pechowo wymienił filtr i 14,5 litra poszło w siną dal.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Filtr oleju jest po drugiej stronie - bliżej skrzyni. A może tak rzucać spod wałków rozrządu ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Masz osłonę pod silnikiem?Zdjąłeś ją i luknąłes skąd leci?Musi byc widac. jak jadę kawałek to leje się ciurkiem.a moze ze skrzyni biegów?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Skrzynia jest po przeciwnej stonie niż rozrząd - a leje mi się od strony rozrządu, alternatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.