Gość bodekP Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Nie wiem czy ktoś miał "przyjemność" wymieniać wyłącznik świateł cofania w oplu kadecie i może wie jak to zrobić bez zbędnego rozkręcania zawieszenia silnika. Wyłącznik jest umiejscowiony w takim miejscu, że trudno tam dotrzeć kluczem płaskim (swój wygiąłem w pałąk) a nasadki są za "płytkie". Jeśli ktoś przerobił ten problem proszę o pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 a nasadki są za "płytkie" Nasadki są zwykłe i długie, ta druga też jest za krótka ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bodekP Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Kupiłem najdłuższą jaka była w sklepie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Klucz rurkowy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bodekP Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Klucz rurkowy To może zadziałać. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasnarloch1 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 ja w kadecie 1.6D odkręciłem kluczem płaskim... fakt, trochę kombinowania było ale udało się podejść. Jak już puści to powinno iść odkręcić palcami   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.