Skocz do zawartości

Calibra 16v


Gość bartass210

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem komu dales to auto do roboty

ale to jakis kowal

nie posprawdzal podstawowych rzeczy

1.wentylator

2.droznosc ukladu

 

masz napisane co robic

jak sie uporasz to daj znac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak doszła temperatura do 100 stopni to już nie powinno syczeć tylko wywalać płyn.

Jak dla mnie to masz za mało płynu i zapowietrzony układ.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak od kiedy ??

1.wtedy kiedy wentylator sie nie zalacza jak powinien

2.jak uklad jest nieszczelny (masz dziure w korku) uklad nie trzyma cisnienia i temperatura rosnie

cisnienie i plyn powoduja ze temperatura wrzenia to nie 100 stopni ale ponad 120

3.jak uklad jest niedrozny (zapchana nagrzewnica)

4.jak pompa wody nie tloczy jak powinna

5.jak termostat jest przyciety w pozycji zamknietej

 

 

mam dalej pisac ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli buzuje w układzie, dyma węże, przegrzewa,

to tak jak wspomniano

plus jakaś nieszczelność w ukł. i np dymanie kompresji w układ

wchodzi w grę.

 

Sama nagrzewnica to np.:

- niedobór płynu,

- zapowietrzony ukł. chłodzenia,

- niedrożność nagrzewnicy, przewodów (mało prawdopodobne)

- złe wpięcie instalacji lpg

- lub poprostu uszkodzone sterowanie

 

Zapchana nagrzewnica nie spowoduje przegrzewania

czy buzowania w silniku ew brak ogrzewania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema Gawlak stare konto padło mi więć możecie mnie uważać za nowego ale mniejsza w to, dziś pozwiliłem sobie sprawdzić koledze tą Calibre i powiem Ci zatkaliśmy tą lipna dziurę w zbiorniczku ale mimo to układ słychać fizycznie jest zapowietrziony i w żaden sposób nie idzie go odpowietrzyć. Moje obawy to zakamieniona nagrzewnica, bo z tego co mi wiadomo to wcześniej tzn była lana woda, upewnij mnie tylko czy jak jest tak ostro zakamieniona nagrzewnica, ukłąd może się sam nieodpowietrzyć???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob obejscie nagrzewnicy czyli po prostu ja odlacz

uklad teoretycznie odpowietrza sie sam

ale mozna mu pomoc

odpalic auto poczekac do nagrzania (wlaczenia wentylatora)

delikatnie odkrecic korek

i tak kilka razy

do tego podpompowac rura przy chlodnicy (wymusic ruch plynu)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gawlak wszystko robiłem oprócz odłączenia nagrzewnicy ale najpierw zrobie te obejście a póżniej napisze czy pomogło czy też nie. Więc Bartass210 do roboty obejście nagrzewnicy która być może kryzuje mocno i nie ma siły wycisnąć bąbla powietrza.\

Gawlak dzięki na chwilę obecną

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności