Skocz do zawartości

Kadett 1.7 diesel , uciążliwy problem z wolnymi obrotami.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam upierdliwy problem w swoim niedawno kupionym Kadeciku 1.7 diesel. A mianowicie zaraz po odpaleniu zimnego silnika są paskudnie niskie obroty, tak że trzęsie calym samochodem a siedząc w środku mam wrażenie jak by wszystko miało sie zaraz rozpaśc.. Radze sobie z tym trzymając nogę na gazie przez jakies pierwsze 15min jazdy..:?:

Jestem mechanikiem lecz niestety nie od diesli... Moje pytanko do Was, czy te modele kadetta miały coś na zasadzie ssania w pompie paliwowej? Dżwignia mechaniczna? Może jakiś elektrozawór, który by zwiekszal ilośc mieszanki wtryskiwanej? Auto jak sie rozgrzeje chodzi okej, lecz i tak praca jego nie podoba mi sie bo czasem zdarzy mu sie nawet na rozgrzanym silniku że wolne obroty nagle spadną i całym autem znów trzęsie jak cholera..

ROzglądałem sie w okolicy pompy wtryskowej ale nie dopatrzylem sie tam zadnej mozliwosci zamocowania "ssania".

Pozdrawiam i czekam na pomocne odpowiedzi :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w wolnossących nie było ssania dopiero w doładowanych zastosowali "ssanie"

w dieslu nie ma czegos takiego jak w benzynie ssania tu znienia sie kąt wtrysku na pompie i jest to albo regulowane recznie albo automatysznie

możliwe że siada ci pompa wtryskowa bo jak miałem kadetta z wolniakiem to w zimie jak był zimny tez musiałem mu dodac lekko gazu ale jak sie zagrzał to buło ok obroty koło850-900

:roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj i dzięki za odpowiedż, orientujesz sie może czy to kwestia regulacji? W ogole przez pierwsze kilka minut pracy dosc mocno kopci z wydechu, niby ludzie mówia ze diesel tak ma, ale nie wydaje mi sie ze to norma.. Kurde przydalo by sie oprzyrządowanie do samodzielnej regulacji pompy :roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach