Skocz do zawartości

Budrys

Użytkownik
  • Postów

    96
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Budrys w dniu 18 Maja 2019

Użytkownicy przyznają Budrys punkty reputacji!

Reputacja

1

O Budrys

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja
    CZECHOWICE-DZIEDZICE
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    1.3 cdti 90KM
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Jak masz Op-com'a to można spróbować, w pomiarach masz ciśnienie żądane i otrzymane. Ja bym spróbował, regulować tak by jak u mnie było ok 20kpa różnicy + - (3bieg 1000rpm i but).
  2. Panowie, spróbujcie rozruszać sztangę, być może geometria stoi. Można zrobić hak z pręta i zahaczyć o cięgno przy turbo i ruszać mocno do góry, nic nie trzeba odkręcać.
  3. Dzięki, Właśnie się zastanawiałem na golfem 7. Szukam i czytam o różnych autach, ale decyzję podejmę za klika miesięcy.
  4. Z ciekawości jeśli można. Jaki rocznik, przebieg ?
  5. Witam, Spróbuj rozruszać na wyłączonym silniku tą dźwigienkę przy turbo, najlepiej robić tą zagiętym twardym haczykiem. Spryskaj to jakimś penetratorem i ruszaj. Przed awarią miałeś dużą turbo dziurę ?
  6. Zestaw naprawczy wymieniony, tłoczek zaczął odbijać. Dzięki.
  7. Jeszcze jedno pytanie. Muszę wymienić podkładki miedziane pod przewodem elastycznym. W zestawie naprawczym ich nie ma a jak to jeszcze raz rozbiorę, to albo przekręcę gwint w zacisku albo będzie się pocić. Wie ktoś jakie wymiary ma taka podkładka ?
  8. No chyba nie napiszesz, że osłonka tloczka i uszczelnienie ma coś wspólnego z tym że tloczek sie nie cofa. W pierwszym poście napisalem, że nic nie jest zacięte. Tłoczek się wkręca jak trzeba nie ma wycieków i wżerów. Uczepilem go się ponieważ w tłoczku jest samoregulator, zgadza się czy nie ?
  9. To która uszczelka ze strony która podałeś odpowiada za odbijanie tłoczka ? W tłoczku w mechanizmie samoregulatora jest jeden o-ring, jest na tym zdjęciu ?
  10. To tak. Jednak za problem, który u mnie najprawdopodobniej występuje, odpowiada ten o-ring zaraz po lewej przeciw kurzowej i znajduje się na dnie mechanizmu w tłoczku, mam rozumieć ?
  11. Cały czas mowa o mechanizmie w tłoczku min. z blaszkami i łożyskiem tak ?
  12. Tłoczek nie ma wżerów i korozji. Jeśli chodzi o tą gumkę co pisałeś. To jest ta na samym dnie w tłoczku ? Taki oring ? on odpowiada za odbijanie tłoczka ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności