Skocz do zawartości

Martines79

Użytkownik
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Martines79

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Szczecin
  • Model
    Opel Meriva A
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Z14XEP 2008 Podłaczalem pod OBD kostke do odczytywania bledow,ale nic mi nie pokazalo.
  2. Cześć Zapala mi się ABS z ASR do tego nie mam świateł stop. Szukałem info co to może być, wiele osób pisało że czujnik stop. Wymieniłem dzisiaj na nowy i bez zmian. Bezpiecznik nr 36 tez jest dobry. Moze ktoś miał podobnie i rozwiazal problem?
  3. 2008 Błysnąłeś jak cygan złotym zębem,nawet szkoda komentować🤦
  4. Kupilem i parę miechów po zakupie przytarł się wałek. Serwis powiedział że poprzedni właściciel olal interwały olejowe i taki skutek.
  5. Tak. Wypadały zapłony i wymieniłem profilaktycznie. Ale finalnie okazało się że zatarł się wałek rozrządu i musiałem robić remont głowicy. Ale wtedy inaczej chodził,praktycznie jak diesel.
  6. Część. Jechałem dzisiaj sobie do teściów spokojnie ekspresówka na tempomacie i w pewnym momencie zapalił mi się check. Po zjechaniu na stację i zatrzymaniu się, na wolnych mocno szarpał. Dojechałem tak do teściów,znalazłem otwarty jeszcze serwis, podpieli mi kompa ,który pokazał wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Więcej nie był w stanie,bo zaraz zamykał. Jak teraz byłem z psem poszedłem odpalić auto i chodzi ładnie równi, ale jak tylko ruszyłem ,to pod obciążeniem zaraz znów wyskoczył check i szarpanie.Cewka była jakieś 20 parę tys temu razem ze świecami zmieniana.Jakies pomysły od czego samemu można zacząć? Silnik to Z14XEP
  7. Półtora roku. A na początku roku miałem remont silnika robiony, bo kupiłem od Janusza który w dupie miał wymianę oleju i zatarł się wałek z głowicą,a że miałem ściągniętą górę, to zrobiłem całość z tłokami,pierscionkami,sprzęgłem itd aby mieć spokój. No nic, zostanę w tygodniu dłużej w robocie i w garażu zrzucę pokrywę,zobaczę jak to wygląda. Spróbuję przeczyscic,może obejdzie się bez wymianki, a nuż pomoże.
  8. 6 km do pracy, 8h w garażu i 6km do domu+jakieś zakupy,treningi.Pod domem stoi pod chmurką. Wiem że od małych przebiegów robi się masło, ale jakoś ciężko mi po prostu te dźwięki z tym połączyć. Ale skoro wyeliminowałem to co związane z napędem paska,będę musiał zrzucić pokrywę i spróbować
  9. Wystarczy to przeczyscic,czy nowa pokrywa musi wjechać?
  10. Pół roku temu miałem robiony remont i przy tym wszystkie uszczelniacze były wymieniane, ten na wale też bo ciekl. Ale ta odma... Dobrze kojarzę że w tym modelu jest razem z pokrywa i trzeba wymienić całą? Czy można to jakoś inaczej ogarnąć?
  11. Cześć. Od paru dni moja Merivka ( 1.4 2008 Z14XEP) zaczęła piszczeć. Myślałem że to wina paska, zmieniłem pasek + od razu napinacz z rolką ale nie pomogło. Gdzie zrobić następny krok? Sprzęgło pół roku temu miałem robione,zresztą nie widać różnicy po wciśnięciu. Dźwięk nie idzie od strony rozrządu, tylko bardziej od strony silnika. 111.mp4
  12. Czesc Mam problem z moja Merry Od paru dni , z rana po odpaleniu pojawia mi sie check i szarpie,nie ma mocy. Gdy zgasze auto i odpale znow,juz go nie ma, auto chodzi ladnie ,równo. Dzisiaj znalazlem w szufladzie kostke OBDII, po pojawieniu sie go, podpialem, i w aplikacji na komorce zczytelem bledy. Pojawilo sie wypadanie zaplonow. Z poziomu komorki skasowalem bledy i auto znow caly dzien chodzilo bez problemu . Co to moze byc? Czy jest mozliwe ze gdzies dostal wilgoci? Jesli tak to ktore lacza/kostki czyscic/szukac? Cewka i swiece wymienione ok pol roku temu.
  13. Cześć. Moja Mery od kiedy ja mam klekocze, praktycznie jak diesel. Różne osoby różnie mówiły, a że to rozrząd, a że popychacze,pompa oleju.. Rozrząd mam mowy, jak odkrece korek oleju , to spod pokrywy nie słyszę nic niepokojącego. Za to wg mnie ewidentnie klekot ciągnie się gdzieś z tyłu motoru. Czy to możliwe że aż tak mocno klekotaja klapy od twinportu ?
  14. Nie mam żadnych wycieków. 3 miechy temu robiłem rozrząd, zostały wymienione wszystkie uszczelki. Lekko poci mi się wokół korka wlewowego i to wszystko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności