Skocz do zawartości

iskra222

Użytkownik
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O iskra222

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Kalisz
  • Model
    Opel Astra IV
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hmm dziwne , może warto było by spróbować podłączyć maszynę do klimatyzacji i faktycznie sprawdzić czy jest czynnik , może czujnik ciśnienia oszukuję?
  2. Sprawdź czy zasilanie dochodzi do kompresora jak ją uruchomisz
  3. Wybaczcie że po takim czasie pisze , mój problem został rozwiązany dawni temu , ale nie dodałem rozwiązania, za co mi teraz głupio. Problemem był przestawiony prawy impulsator, blokady rozrządu pasują również gdy jest on źle ustawiony, taka oto magia opla
  4. Co do samej wymiany, nie mam pojęcia czy jest trudno czy nie , w benzynie u mnie było łatwo ale to jest jak piszesz 1.7 diesel, może być różnie . Ale wydaje mi się że nie będzie kłopotu
  5. Raczej na działanie klimatyzacji to wpływu nie ma , bo i przy 20°C nagrzania silnika, klima powinna się załączyć. Zależy ile to jest "nagle spada" , jeśli 5-10 minut to myślę że normalne . Jeśli 1 minuta , no to raczej nie możliwe żeby silnik tak tracił szybko temperature
  6. Myślę że przekaźniki od wiatraka w takim razie będą ok . Do głowy jeszcze mi przychodzi przekaźnik sprężarki klimy , oraz sama pompa klimatyzacji . W moim przypadku jaki opisywałem tam trochę wyżej też wszystko było sprawne a skończyło się na przytartej pompie.
  7. Chociaż na początku bym przyjrzał się temu rezystorowi wiatraka. Wiem że mają one tendencje do uszkodzeń
  8. Wartości z clona są dobre , bo wtedy ci działała klima. Musisz wrzucić w momencie jak ci nie działa , bo jak działa to wiadomo że wszystko będzie dobrze w parametrach Wentylator też musisz patrzeć jak ci nie będzie działać klimatyzacja, bo jeśli ona ci go załączy, to wiadomo że na "krótko" kablem też on zadziała. Moim zdaniem możesz po prostu podmienić przekaźnik od wiatraka i klimatyzacji , jeśli akurat ciągle będzie "działać" i nie będzie chciała się popsuć . W ten sposób jeśli ci przestanie w którymś momencie działać to wiadomo że przekaźniki są sprawne. Lub możesz czekać aż przestanie chodzić i wtedy sprawdzać wszystko po kolei
  9. Tu masz opisz skrzynki, typ 2 to jest twoja : https://schematy24.pl/opel-corsa-d-2006-2014-skrzynka-bezpiecznikow-i-przekaznikow/ , Dodatkowo sprawdź czy koło kielicha nie masz przypadkiem przekaźnika od wentylatora, bo jest duża szansa że u ciebie tak jest
  10. Ja zwieralem kiedyś przekaźnik od wiatraka kablem 0.5 albo 1.0 , bo taki akurat miałem pod ręką i to było głupie . Bo się zaczął palić po 3-4 sekundach , tak więc nie polecam . 1.5mm na samo sprawdzenie czy się włączy czy nie , powinien być okej , ale też zalecam grubszy przekrój
  11. U mnie w wersji 1.2 benzyna , byly 2 przekaźniki od wentylatora i biegi też były tylko 2 . K30B było puste
  12. Od sterownia biegami wentylatora głównego odpowiada rezystor umieszczony w odbudowie wentylator (wymienny) , u mnie też był w środku zniszczony, przez wodę i wilgoć. W wersji ze zwykłą klimatyzacja są 2 biegi , w wersji z klimatronikiem są 2 lub 3 biegi.
  13. Myślę że najpierw musiał byś sprawdzić komputerem, jakie jest ciśnienie gazu klimatyzacji. Bo w ten sposób zweryfikujesz czy czujnik jest sprawny, czy nie. Wentylator się załączył po nagrzaniu do 105°C , ponieważ są 2 przekaźniki lub nawet 3 od wentylatora głównego , jeden główny od załączania go po nagrzaniu, a drugi od załączania klimatyzacji, możliwe że ten od klimatyzacji gdzieś nie łączy Sprawdź jeszcze główny przekaźnik od samej sprężarki klimatyzacji
  14. To co jest pewne, oraz było sprawdzone: Sprężarka się załącza , nie załącza sie wyłącznie wentylator. Bezpieczniki i przekazniki od wentylatora są sprawne. Gdy robię zwarcie na przekaźniku , to wentylator się uruchamia , na jednym i drugim przekaźniku (są tylko 2), (poprzez komputer diagnostyczny też wentylator się uruchamia i działają 2 prędkości) Czynnik w układzie jest oraz czujnik ciśnienia klimatyzacji pokazuje około 800kpa (gdy go odłącze , sprężarka przestaje działać więc tu jest wszystko okej) Czujnik temperatury płynu chłodzącego też pokazuje prawidłową wartość na komputerze diagnostycznym. Przejście sygnałowe między komputerem silnika a przekaźnikiem również jest dobre (pin B14 na komputerze dochodzi do przekaźnika K14 , oraz pin B46 dochodzi do przekaźnika K7) Na komputerze diagnostycznym , w parametrach jest normalnie wskazanie że klimatyzacja aktywna , ale wentylator się i tak nie załącza. Czy ma ktoś jakiś pomysł ?.
  15. Witam , posiadam Corsę D 1.2 benzyna , 2007 r. Manualna klimatyzacja . Nie chłodzi na postoju , podczas jazdy działa sprawnie. Ogólnie sprężarka się załącza z przycisku, ale nie załącza się wentylator, i myślę że tu jest problem. Auto już takie kupiłem od handlarza więc myślę że mogą tu byc jakieś "Kwiatki" Trochę to dziwne że wentylator nie działa a sprężarka już tak . Bezpieczniki i przekaźniki sprawne , zauważyłem że są 2 przekaźniki sterujące wentylatorem, oby dwa uruchamiają go po zawarciu na skrzynce bezpieczników. Myślę że nie ma impulsu z komputera , błędów też żadnych nie ma. Ciśnienie dzisiaj sprawdzę ale powinno być okej skoro sprężarka działa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności