Skocz do zawartości

SebastianK

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O SebastianK

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Legnica
  • Model
    Opel Astra IV
  • Inna marka
    Fiat Punto
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Cześć. rozwiązałem problem pare miesiecy temu. Okazało się właśnie, że problem polegał na wadliwej odmie. Nieoryginalne mają ją zapewne walniętą. Po 3 latach użytkowania - 20 litrach oleju dolanych do silnika w trakcie użytkowania doszedłem do wniosku po kontakcie z legnickim gazownikiem, że na 99% problem leży w nieoryginalnej pokrywie/złej odmie. Wymieniłem, na alledrogo za 700 zł z kawałkiem. Wymiana okazała się strzałem w dziesiątkę. Kupuj nową, zwracaj reklamacyjnie starą jak dasz radę. od wymiany zrobiłem 4k kilometrów. Zero dolewek. Wcześniej dolałbym juz 3,5 litra alle allegro.pl/oferta/oe-pokrywa-zaworow-opel-astra-h-j-zafira-b-c-1-6-13079111652 Dobrze, aby to info mocno poszło w eter. Wielu osobom ucieka olej a odma w ecotechach jest bardzo ważna, jak się okazuje.
  2. Mam ostatnio uderzenia, ale ciepłym, po dłuższej jeździe. Przy wciśniętym sprzęgle również słyszysz? ja osobiście u siebie w astrze j 2010 1.6 turbo doszedłem do wniosku, że to kończący się dwumas. Jak się rozgrzeje to nie daje rady tłumić wibracji i nieregularnie puka. W trakcie jazdy nie słychać, a przy postoju, jak nic przy aucie nie robisz to stuka.
  3. Witam forumowiczów, używam Astry od 3 lat i od samego początku bierze olej. Nalatane ma w tej chwili 140 tysięcy, kupiona od znajomego, który miał ją od nowości. Dbał lepiej niż o żonę. Problem tak naprawdę zaczął się od samego początku, jak mu założyłem gaz, wymieniłem rozrząd, oraz pokrywę zaworów wraz z nową odmą (pokrywa nieoryginalna, 150 zł vs oryginalna 800zł, syczało na górze pokrywy, nie można było tego bagatelizować) zaczął brać około 600-800ml na 1000km. Znajomy mówi, że tego problemu nie miał, nic nie dolewał przez 9 lat jak auto używał, zawsze lany 5w30 gm'a, bądź pochodne z normą dexos2. Moje pytanie brzmi, bo chcę parę rzeczy w nim porobić i nie wiem od czego zacząć, co z tym fantem zrobić? 3 lata mijają i zaczynam się wkurzać, bo ciągle muszę wozić ze sobą baniak. Zrobiłem ostatnio uszczelniacze zaworowe, lepiej się auto zbiera, ale wciąż olej bierze. Zastanawiałem się, czy po zainstalowaniu gazu może nagar z tłoków przedostał się do pierścieni i je zatkał? płukanki robiłem, ogólne, wraz ze zmianami oleju, nie pomogło. Zmiany oleju co 10 tysięcy na Orlenowski MaxExpert 5w40 C3. Mam druga teorię, bo gdzieś kiedyś czytałem, że należy zamontować oryginalną pokrywę zaworów, z odmą również w oryginale. Te nieoryginalne moga mieć taki efekt. Jeżeli tak, to gdzie sprawdzić, że ten olej sie odkłada może? By stwierdzić winę odmy Dajcie znać :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności