Gość DAROMV6 Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 To pewnie nadpiłowałeś i słabo dokręciłeś Właściwie przy rozrządach nie dokręca się ich dużymi momentami i nie powinno ich tak trafić. Przy niektórych są w komplecie z napinaczem przy innych nie, gorzej jak jest nietypowa śruba to nawet w sklepach nie dostaniesz. do tematu - planowanie jak najbardziej, a jeżeli chodzi o śruby głowicy to - w przypadku remontu głowicy cylindrów - wymagana jest wymiana nowych śrub w połączeniu z wymianą uszczelki głowicy. Zużyte śruby głowicy cylindrów należy wymieniać, ponieważ usunięte śruby są trwale wygięte (dokręcone do granicy rozszerzalności). Chociaż tak na marginesie nie aż tak często jest to stosowane.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10020-stuki-i-rozerwany-przew%C3%B3d-od-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-270049 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolega Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 wracajac do problemu rudiego 59to musiales za duzo nalac tego specyfiku do chlodnicy i musialo gdzies zatkac caly obieg plynu,potem cisnnienie przedmuchalo uszczelke pod glowica. plyny i proszki do chlodnic to nie tak hop-siup,trzeba uwazac i nie wlewac od razu calej butelki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10020-stuki-i-rozerwany-przew%C3%B3d-od-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-269929 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Zużyte śruby głowicy cylindrów należy wymieniać, ponieważ usunięte śruby są trwale wygięte (dokręcone do granicy rozszerzalności). Chociaż tak na marginesie nie aż tak często jest to stosowane. Nie aż tak często bo każdy to olewa - jedna śruba kosztuje kilkadziesiąt złotych a jest ich kilkanaście co daje koszt min 200 zł dodatkowo wiec niektórzy to olewają bo myśla, że jakoś to będzie i z reguły jakoś to jest Ja bym śruby wymienił. A co do planowania to nie zawsze jest taka konieczność - trzeba sprawdzić płaskość i jeśli jest ok to oszczędzamy 280 zł Jeśli chodzi o uszczelki to polecam chemoutwardzalne - nie trzeba ponownie dokręcać. P.S Uszczelki oczywiście markowych producentów.(nie warto oszczędzać) Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10020-stuki-i-rozerwany-przew%C3%B3d-od-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-269908 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Hmm... no więc głowicę zawiozłem do planowania - koszt do 100zł, co do śrub, jeżeli są takie drogie to zrezygnuję z tego, bo za to kupiłbym drugi silnik Na uszczelce nie będę oszczędzał. Poza tym uszczelki od kolektorów i pod klawiaturą. No i przy okazji rozrząd - pasek i rolkę. Tylko moje pytanie: Jak odkręcić śrubę trzymającą koło na którym jest pasek od alternatora?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10020-stuki-i-rozerwany-przew%C3%B3d-od-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-269900 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 jest ich kilkanaście co daje koszt min 200 zł trzeba sprawdzić płaskość i jeśli jest ok to oszczędzamy 280 złNie wiem skąd takie ceny ja za planowanie płacę 50-60zł (w zależności od głowicy), a za śruby ostatnio dałem koło 70zł (i nie do Opla). Jak odkręcić śrubę trzymającą koło na którym jest pasek od alternatora? Najlepiej spróbować pneumatykiem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10020-stuki-i-rozerwany-przew%C3%B3d-od-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-269891 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 ja dałem 38zł za komplet śrub do mojego diesla planowanie do 100zł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10020-stuki-i-rozerwany-przew%C3%B3d-od-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-269867 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 O! Kurcze! Ceny wziąłem z mojego ostatniego remontu Fiata CC - a planowanie głowicy to był expres i była ona tak powyginana, że ślusarz nie wiedział czy coś z niej jeszcze będzie Może te śruby były tak drogie bo było ich mniej Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10020-stuki-i-rozerwany-przew%C3%B3d-od-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-269747 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Panowie! Co do tego koła napinającego pasek od alternatora. Czy jest możliwość odkręcenia go inaczej niż pneumatykiem? Bo słyszałem, że wystarczy zaprzeć klucz i zakręcić rozrusznikiem, a śruba nam się odkręca To prawda?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10020-stuki-i-rozerwany-przew%C3%B3d-od-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-269734 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 rudi59, Czasami tak, ale nie zawsze puści, możesz spróbować (tylko za długo nie trzymaj) Możesz dać na bieg, w razie potrzeby niech ktoś mocno naciska hamulec, a Ty z kanału mocniejszym kluczem (może z przedłużką jak trzeba) próbuj odkręcać na zrywa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10020-stuki-i-rozerwany-przew%C3%B3d-od-ch%C5%82odnicy/page/2/#findComment-269727 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.