Gość zibi Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 klemo, Jak głaszczesz oponę nie ma prawa być zagłebien i nierówności.Tylko lekko pochyłe do tyłu klocki bieżnika.Uszkodzoną strukturę trzeba prześwietlić rentgenem w fabryce opon.Przypomnij sobie,czy nie wpadłeś ostatnio w dużą dziurę. Wydaje mi się,że problem raczej tkwi w kiepskim wyważeniu.Wiem,że to kosztuje,ale zrób to w porządnym warsztacie i niech to robi ktoś kto ma kilkuletni staż. Czy problem jest taki sam przed i po wyważaniu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1018-drgania-kierownicy/page/2/#findComment-355448 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Miałem niedawno podobny problem u siebie.Przetoczyłem tarcze- nie pomogło.No to wymieniłem na nowe- to samo.Następne były piasty (w omedze nie da rady wymienić samych łożysk- są razem z piastą ) - nic nie pomogło.Wydałem w h...j pieniędzy a kierownicą nadal rzucało. Jedyną rzeczą którą jeszcze moglem zrobić to wymiana simembloków w wahaczah. Po wymianie problem ustąpił, ale z kieszeni mi tyle poleciało,szkoda gadać(a simembloki z wymianą wyszły tylko 120 zeta).Moja rada- jedź na szarpaki do stacji diagnostycznej, niewiele Cię będzie kosztować a możesz zaoszczędzić sporo kasy. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1018-drgania-kierownicy/page/2/#findComment-354325 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Przyczyną może być też luz na piaście Jak napisał szymeks najlepiej jedź na diagnostykę. Jeśli okaże się, że to luzy (ale nie za wielkie) to nie koniecznie od razu trzeba wymieniać całą piastę. Wejdź na allegro i wpisz "pierścienie centrujące". Za parę złotyczh można coś takiego kupić i na jakiś czas masz spokój a jeszcze zostanie Ci kaska na   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1018-drgania-kierownicy/page/2/#findComment-354112 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Najlepiej jak byś zamienił opony tył/przód bo być może np. je przehamowałeś, stąd bicie. Ja mam obecnie do wymiany komplet oponek BFGoodrich 16" które są fabrycznie wadliwe (krzywe na obwodzie) wyważałem je kilka razy, aż w koncu założyłem komplet zimówek i w upał latałem po obwodnicy i testowałem i miałem rację - opony. Umówiłem się z rzeczoznawcą z Michelin, wybadał i będę miał wymianę na nowe na szczęście.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1018-drgania-kierownicy/page/2/#findComment-354094 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 klemo, Daj znać co z tym biciem,bo prawie miesiac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1018-drgania-kierownicy/page/2/#findComment-354092 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.