Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam,

 

Wczesniej już pisałem ale nie wiem jak dokładnie nazywa się ta częśc. Chodzi o taki plastik biały w kształcie rurki który to połączony jest z silniczkiem i klapką obiegu wewnętrznego w Astrze II. Jak się wyjmuje schowek to w tej obudowie widać ją. W zależności czy mamy zamknięty czy otwarty obieg silniczek ten chyba na stałe się kręci (a może nie powinien ?) ,przynajmniej u mnie. Problem ,że on nie przytrzymuje tej klapki i ona mi uderza co jakies 5 sek. Denerwuje mnie już to i chce wymienic

Miał ktoś taki probem i jak ta część się nazywa ?

Pozd.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/10283-cz%C4%99%C5%9B%C4%87-steruj%C4%85ca-obiegiem-wew-aii/
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Te silniczki często siadają w Astrach G. Najlepiej jest wymienić ten silniczek (nowy jest drogi, o używane trudno), albo po prostu odłączyć kabel i mieć obieg na otwarty cały czas :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/10283-cz%C4%99%C5%9B%C4%87-steruj%C4%85ca-obiegiem-wew-aii/#findComment-266477
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ten silniczek nazywany jest motoreduktorem i nie powinien on ciągle pracować jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu wewnętrznego, także działa on tylko wtedy kiedy włączamy lub wyłączamy obieg wewmętrzny. Jeżeli samoczynnnie się załącza usterka może tkwić nie tylko w tym silniczku, ale również w przycisku do sterowania obiegiem wewnętrznym.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/10283-cz%C4%99%C5%9B%C4%87-steruj%C4%85ca-obiegiem-wew-aii/#findComment-266466
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie ten sam problem, silniczek pracuje cały czas jak tylko przekręce stacyjkę, załączenie obiegu wewnętrznego tylko zmienia kierunek. Gdzie szukać usterki?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/10283-cz%C4%99%C5%9B%C4%87-steruj%C4%85ca-obiegiem-wew-aii/#findComment-266448
Udostępnij na innych stronach

To nie jest usterka. Ten silniczek ma pracować cały czas , załączenie obiegu wewnętrznego zmienia tylko polaryzację (biegunowość). Jeśli klapka zamykająca jest lużna , to prawdopodobnie pękła jej oś. Przerabiałem to u siebie. Zakupiłem używkę na allegro i zmodyfikowałem. Znajomy elektryk zamontował mi wyłączniki krańcowe i połączył to wszystko poprzez diody. Teraz po zamknieciu lub otwarciu klapki , prąd jest odłączany i silniczek nie grzeje się. Z tym , że ja mam instalację firmy DELPHI , w BEHR chyba jest trochę inny układ , ale zasada taka sama.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/10283-cz%C4%99%C5%9B%C4%87-steruj%C4%85ca-obiegiem-wew-aii/#findComment-266439
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności