Gość Anonymous Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Witam, Wczesniej już pisałem ale nie wiem jak dokładnie nazywa się ta częśc. Chodzi o taki plastik biały w kształcie rurki który to połączony jest z silniczkiem i klapką obiegu wewnętrznego w Astrze II. Jak się wyjmuje schowek to w tej obudowie widać ją. W zależności czy mamy zamknięty czy otwarty obieg silniczek ten chyba na stałe się kręci (a może nie powinien ?) ,przynajmniej u mnie. Problem ,że on nie przytrzymuje tej klapki i ona mi uderza co jakies 5 sek. Denerwuje mnie już to i chce wymienic Miał ktoś taki probem i jak ta część się nazywa ? Pozd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10283-cz%C4%99%C5%9B%C4%87-steruj%C4%85ca-obiegiem-wew-aii/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Te silniczki często siadają w Astrach G. Najlepiej jest wymienić ten silniczek (nowy jest drogi, o używane trudno), albo po prostu odłączyć kabel i mieć obieg na otwarty cały czas   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10283-cz%C4%99%C5%9B%C4%87-steruj%C4%85ca-obiegiem-wew-aii/#findComment-266477 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Ten silniczek nazywany jest motoreduktorem i nie powinien on ciągle pracować jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu wewnętrznego, także działa on tylko wtedy kiedy włączamy lub wyłączamy obieg wewmętrzny. Jeżeli samoczynnnie się załącza usterka może tkwić nie tylko w tym silniczku, ale również w przycisku do sterowania obiegiem wewnętrznym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10283-cz%C4%99%C5%9B%C4%87-steruj%C4%85ca-obiegiem-wew-aii/#findComment-266466 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruter Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Mam dokładnie ten sam problem, silniczek pracuje cały czas jak tylko przekręce stacyjkę, załączenie obiegu wewnętrznego tylko zmienia kierunek. Gdzie szukać usterki?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10283-cz%C4%99%C5%9B%C4%87-steruj%C4%85ca-obiegiem-wew-aii/#findComment-266448 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Thor Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 To nie jest usterka. Ten silniczek ma pracować cały czas , załączenie obiegu wewnętrznego zmienia tylko polaryzację (biegunowość). Jeśli klapka zamykająca jest lużna , to prawdopodobnie pękła jej oś. Przerabiałem to u siebie. Zakupiłem używkę na allegro i zmodyfikowałem. Znajomy elektryk zamontował mi wyłączniki krańcowe i połączył to wszystko poprzez diody. Teraz po zamknieciu lub otwarciu klapki , prąd jest odłączany i silniczek nie grzeje się. Z tym , że ja mam instalację firmy DELPHI , w BEHR chyba jest trochę inny układ , ale zasada taka sama.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10283-cz%C4%99%C5%9B%C4%87-steruj%C4%85ca-obiegiem-wew-aii/#findComment-266439 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.