Gość Anonymous Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 mnie drżała kierownica przy 120 jak miałem wywalone poduszki na macpersonie przy okazji rżnęło opony na bokach bo się koła na boki przez to rozłaziły wystarczy chwycić za amortyzator na podnośniku jak się rusza to jest to   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10362-dr%C5%BCenie-kierownicy-a-ko%C5%82a-wywa%C5%BCone/page/2/#findComment-267453 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 ASTRA G 1.6 16V Drżenie kierownicy a koła! Panowie ja doszedłem dlaczego bije ta kierownica! jest to łożysko końcówki drążka kierowniczego!!! szkoda że ten oto element jest niewymienialny , trzeba kupić całą kolumnę w serwisie kosztuję 4500zł (szok). Ja naprawiłem sobie to sam! w łożysku są kuleczki 3mm i bębenek, który osadzony jest na kolumnie i zabezpiecza przed rozsypaniem tych kuleczek! mi powypadały i biła mi kierownica! uzupełniłem kuleczki osadziłem i zero drgań czas naprawy ok 3,5h   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10362-dr%C5%BCenie-kierownicy-a-ko%C5%82a-wywa%C5%BCone/page/2/#findComment-257259 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 scot jeżeli po naciśnięciu hamulca problem zniknął to muszą to być tak jak pisał schaddy tarcze lub klocki[ zresztą oprócz wyważenia jest ta wymiana najmniej pracochłonna i kosztowna]   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10362-dr%C5%BCenie-kierownicy-a-ko%C5%82a-wywa%C5%BCone/page/2/#findComment-257250 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuna Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Witam z drżeniem kierownicy mączyłem się poprzedniej Astrce, u mnie problem zniknął po wymianie końcówek drążków, zwrotnic, łożysk,amortyzatora i poduszki amortyzatora, a po całym tym załym remoncie było wszstko ok. Oczywiście cały proces ropoczął się i zakończył ustawieniem geometri kół. Tam facet mi wyjaśnił że wszystkie luzy i źle ustawiona geometria są przyczyną dlatego że zbyt rozbieżne koła tak jakby chciały rozciągnąć samochód na boki bo każde ciągnie na zewnętrzną stronę i po naprężeniu wystarczy nierówność na drodze, owal opony i koło wchodzi w drgania, wchodzą w taki rezonans który mogą pogłębić kiepski amory. Jeśli elementy układu zawieszenie są bez luzów to podnieś przód samochodu na klocki zahamuj i włączsilnik rozpędzając w powietrzu koła (pamiętaj o zachowniu bezpieczeństwa i stabilnego podbudowania na klockach żeby na rozpędzonych kołach auto nie spadło) jedna osoba utrzymyje określone prędkości a druga przugląda się kołom (tylko nie dotykaj nie zaznaczaj kredą nie stój na wprost patrz poprostu z boku) przy podniesionej klapie sięgnij ręką do poduszek amortyzatora. to najprostrzy i najtańszy sposób diognozy i bardzo skuteczny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10362-dr%C5%BCenie-kierownicy-a-ko%C5%82a-wywa%C5%BCone/page/2/#findComment-257128 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 krzysztof_opel, o jakim aucie piszesz ? F, G czy H ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10362-dr%C5%BCenie-kierownicy-a-ko%C5%82a-wywa%C5%BCone/page/2/#findComment-257116 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.