Gość szeryf Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Jeżeli nie pomoże zbieżność i wyważanie to zobacz czy nie ma luzu na końcówkach drążków kierowniczychTa opcja już została sprawdzona i luzów nie mają.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10459-po-zmianie-wahaczy-i-tarcz-kierownica-dr%C5%BCy/page/2/#findComment-266464 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ecotec Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Nie ustawiałeś zbieżności??? no facet brykaj ustawić całą geometrię bo od tego trzeba zacząć po takich robotach w zawieszeniu, a przy okazji wyważanie i powinno być ok. Wątpię żeby to cokolwiek zmieniło, dorzucę tez ze w astrze F nie ustawia sie całej geometrii bo sie nie da... jedynie zbieżność kół reszta ustawia sie samoistnie i nie ma innych możliwości regulacji. Po wymianie wahacza w takim wypadku nie powinna sie zbiezność zmienić(nie powinna bo rożne są wahacze) Proponuje obrucić koła po 90st. na początek i sprawdzić..(na forum vectra były z tym perypetie i wcale nie jest wydumane w książkach żeby znaczyć piastę do felgi)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10459-po-zmianie-wahaczy-i-tarcz-kierownica-dr%C5%BCy/page/2/#findComment-266418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 ja jak wymienialem wahacz to strasznie jezdzil ale jak pojechalem poustawiac wszystko to juz mam spokuj   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10459-po-zmianie-wahaczy-i-tarcz-kierownica-dr%C5%BCy/page/2/#findComment-266382 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.