Gość Anonymous Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Witam Mam Opelka Vecta A 1.8L z 1991r. Problem mam z wycieraczkami. Zacinają się lub wogóle nie reagują na 1 biegu. Uruchamia je dopiero "wrzucenie" 2 lub wyższego biegu. Może może mi ktoś podpowiedzieć co jest przyczyną takiego zachowania a raczej co się zrombało? Pozdrawiam Orrik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10499-zacinaj%C4%85ce-si%C4%99-wycieraczki/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Witam Jak dobrze rozumiem chodzi ci o czasówki, a od tego jest srerownik. W renówce miałem go przy bezpiecznikach ,taka nie za duża kostka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10499-zacinaj%C4%85ce-si%C4%99-wycieraczki/#findComment-266494 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 U mnie w astrze na 1 biegu wycieraczek chodzą i zatrzymują się w połowie szyby a na 2 biegu chodzą dobrze tylko czasami nie wyłączą się na dole szyby tylko jak same chcą.O co tu chodzi?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10499-zacinaj%C4%85ce-si%C4%99-wycieraczki/#findComment-266457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 przy silniczku od wycieraczek jest taki hmm "ślimak" . Musisz go rozebrać najprawdopodobniej styk jest zabrudzony, zaśniedziały lub się odgiął. Jeżeli się odgiął a na 99% właśnie to sie stało to wystarczy go wyprostować, spiłować bo chodzi o to że jego krawędź sie zaostrzyła i powierzchnia mogla byc juz za mala żeby łapał. Trzeba zaokrąglić koncówkę żeby bylo gładziej i miał większą powierzchnie przewodzenia. Nie jest to trudne.. jak go rozbierzesz to załapiesz tylko że jest on nitowany będzie potrzebne małe wiertełko do rozwiercenia nitów i śrubki z nakrętkami do ponownego złożenia uważaj też aby nie uszkodzić uszczelki tego ślimaka. Dla mnie największym problemem było ustawienie później tych wycieraczek ... sporo zabawy. Ale nie jest to trudne... weź kumpla do pomocy i jakieś piwka w kilka godzin to zrobicie Przy okazji wyczyścisz sobie cały syf spod tych uszczelek a i przy okazji filt kabinowy wymienisz http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif ja z tych kanalików to garściami liście i ziemie wyciągałem ale chyba 14 lat nie było to rozbierane. Miałem ten problem w Astrze 1,6 z 94 roku. I dotyczy to tylko 1 czasowego trybu. na 2-gim i trzecim działa normalnie. Używane silniczki są drogie i chyba nie produkują nowych. U mnie w Krakowie chłopek ze szrotu Opla krzyknął 220zł za cały mechanizm ( 5 pinowy ) wycieraczek przednich. Więc nic nie szkodzi spróbować i samemu to naprawić raczej nic nie stracisz a możęsz zyskać :> Jak byś z czymś miał problem to pisz postaram sie to jakoś wytłumaczyć :>   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10499-zacinaj%C4%85ce-si%C4%99-wycieraczki/#findComment-265974 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.