Skocz do zawartości

C20XE, C20LET czy X30XE - 2WD czy 4WD


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam!!

 

Posiadam Opla Calibra 92r. z silnikem 16V 150KM 2WD

 

Postanowiłem przerobić autko :wesoly:

 

Tylko mam problem bo niewiem czym bende śczęszliwszy a niechce czegoś wybrać co bendzie sie sypało!!

 

a w tej 16V to już wymnieniałem głowice i uszczelniłem cały silnik jak i pierścienie itd. :?:

 

Mnieszkam tym czasowo w Austri i robie około 30.000tys. KM rocznie

 

I dlatego mam takie pytanie do was!!

 

Mam pozostać przy mojm silnikem tz. 16V i przerobić go na 200KM czy kupić silnik C20LET i zostawic go na 2WD albo przerobić na 4x4 (czywałem dużo otych napendach że często sie psują??)

a 3 opcia to przerobienia na 4x4 i wstawić z Omegi MV6 tą 3.0L??

 

ale też znowu niewiem co bendzie najlepiej na podrósz??

 

Prosze o pomuc bo myśle że to bendzie poważny projekt bo z wyglądu to juz jest odpicowana jak i w środku, za 2 tygodnie bende odbierał ja od lakiernika :)

 

Wienc licze na was!!

 

Dzienki Pozdrawia Roland

 

Następnym razem weź słownik i napisz post poprawnie. lord_wiader

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/10524-c20xe-c20let-czy-x30xe-2wd-czy-4wd/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Zostań sobie przy orginalnym silniczku C20XE z napedem 2WD. Jeżeli nie masz gazu to umiejętnie jeżdżąc w trasie uda Ci sie zejść do 6 litrów na 100. Ja mam Vectrę z tym silniczkiem i na próbę założyłem orginalne alu 14" od calibry 8V na oponkach continental co już lat nie pamiętają 195/65 R14 na tych oponach auto na trasie warszawa Toruń spaliło w trasie 5.6 litra na 100 myślałem ze komputer kłamie ale pojechałem do Torunia na pełnym baku i tam dolałem i zgadzało ze wskazaniem komputera a więc to jednak prawda. Dodam że auto nie pobiera żadnych płynów a wiec wiesz. Podsumowując to radze zostać przy tym silniku i napędzie bez modyfikacji. Bo to dość oszczedne jednostki gdy nie ma w nich gazu.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/10524-c20xe-c20let-czy-x30xe-2wd-czy-4wd/#findComment-265924
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nojo to może masz i racie ale opony to ja jak narazie posiadam 225/45/17 wienc z tym spalaniem nic niebendzie :)

 

na 1000KM mi on prawie 0,5L oleju spala a u Wójka nic niespala chociasz jechał juz 2000KM ale posiada EcoTech C20XEV 136KM a wiem że umnie sa juz troche tłoki zajechane że maja letkiego luzu wienc nowe pierścienie nic niedały :D

 

dzienki za ODP Pozdrawia Roland

 

Wiesz, że na forum można dostać rangę Analfabeta? Błędy w zdaniach pisanych oddzielnie czy razem jeszcze rozumiem, ale pisanie po "niepolskiemu" jest naprawdę irytujące.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/10524-c20xe-c20let-czy-x30xe-2wd-czy-4wd/#findComment-265658
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość Anonymous

Twój projekt swapa mv6 i 4x4 do tej biednej szesnastki jest opłacalny jak silnik jelcza w maluchu ... Najlepszym "tjuningiem" będzie remont silnika ewentualnie wsadzić LETa, chociaż sam pewnie wiesz, jak ciężko jest dostać zdrowego

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/10524-c20xe-c20let-czy-x30xe-2wd-czy-4wd/#findComment-260388
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności