Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Witam!! Posiadam Opla Calibra 92r. z silnikem 16V 150KM 2WD Postanowiłem przerobić autko Tylko mam problem bo niewiem czym bende śczęszliwszy a niechce czegoś wybrać co bendzie sie sypało!! a w tej 16V to już wymnieniałem głowice i uszczelniłem cały silnik jak i pierścienie itd. Mnieszkam tym czasowo w Austri i robie około 30.000tys. KM rocznie I dlatego mam takie pytanie do was!! Mam pozostać przy mojm silnikem tz. 16V i przerobić go na 200KM czy kupić silnik C20LET i zostawic go na 2WD albo przerobić na 4x4 (czywałem dużo otych napendach że często sie psują??) a 3 opcia to przerobienia na 4x4 i wstawić z Omegi MV6 tą 3.0L?? ale też znowu niewiem co bendzie najlepiej na podrósz?? Prosze o pomuc bo myśle że to bendzie poważny projekt bo z wyglądu to juz jest odpicowana jak i w środku, za 2 tygodnie bende odbierał ja od lakiernika Wienc licze na was!! Dzienki Pozdrawia Roland Następnym razem weź słownik i napisz post poprawnie. lord_wiader   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10524-c20xe-c20let-czy-x30xe-2wd-czy-4wd/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Zostań sobie przy orginalnym silniczku C20XE z napedem 2WD. Jeżeli nie masz gazu to umiejętnie jeżdżąc w trasie uda Ci sie zejść do 6 litrów na 100. Ja mam Vectrę z tym silniczkiem i na próbę założyłem orginalne alu 14" od calibry 8V na oponkach continental co już lat nie pamiętają 195/65 R14 na tych oponach auto na trasie warszawa Toruń spaliło w trasie 5.6 litra na 100 myślałem ze komputer kłamie ale pojechałem do Torunia na pełnym baku i tam dolałem i zgadzało ze wskazaniem komputera a więc to jednak prawda. Dodam że auto nie pobiera żadnych płynów a wiec wiesz. Podsumowując to radze zostać przy tym silniku i napędzie bez modyfikacji. Bo to dość oszczedne jednostki gdy nie ma w nich gazu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10524-c20xe-c20let-czy-x30xe-2wd-czy-4wd/#findComment-265924 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Nojo to może masz i racie ale opony to ja jak narazie posiadam 225/45/17 wienc z tym spalaniem nic niebendzie na 1000KM mi on prawie 0,5L oleju spala a u Wójka nic niespala chociasz jechał juz 2000KM ale posiada EcoTech C20XEV 136KM a wiem że umnie sa juz troche tłoki zajechane że maja letkiego luzu wienc nowe pierścienie nic niedały dzienki za ODP Pozdrawia Roland Wiesz, że na forum można dostać rangę Analfabeta? Błędy w zdaniach pisanych oddzielnie czy razem jeszcze rozumiem, ale pisanie po "niepolskiemu" jest naprawdę irytujące.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10524-c20xe-c20let-czy-x30xe-2wd-czy-4wd/#findComment-265658 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Twój projekt swapa mv6 i 4x4 do tej biednej szesnastki jest opłacalny jak silnik jelcza w maluchu ... Najlepszym "tjuningiem" będzie remont silnika ewentualnie wsadzić LETa, chociaż sam pewnie wiesz, jak ciężko jest dostać zdrowego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10524-c20xe-c20let-czy-x30xe-2wd-czy-4wd/#findComment-260388 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.