jankowal Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja Witam Mam błędy P0105-obwód czujnika ciśnienia turbo P0500-sygnał prędkości pojazdu P0234-obwód sterowania zaworu regulacji ciśnienia , zaczął trochę dymić a po mocniejszym dodaniu gazu dymi na czarno ,stracił trochę mocy odczuwalnie na ostatnim biegu , pod maska dużo wycieków oleju w rożnych miejscach np. wokół wtrysków (w sumie jeden bardziej mokry) , pod alternatorem , gruszka turbo, miska a nawet pod skrzynią.Wcześniej zaczął więcej palić no i brać olej. Jedyne co sam sprawdziłem to dolot przepustnicy gdzie widać EGR trochę zabrudzony ale to tylko wizualnie od wlotu z przepustnicy do egr i trochę oleju zapocone,, klapy/przepustnice w kolektorze nie są zablokowane, , map sensor był oczyszczany turbo po zdjęciu rury dolotowej czyste na wirniku brak luzów.Sprawdziłem układ podciśnienia.Pompa vacum daje ok.0,8-0,9bar.Elektrozawór na wyjściu na gruszkę na jałowym biegu ma 0,3 po dodaniu gazu 0,5bar ,gruszka nie traci podcienienia i rusza sie płynnie.Coś więcej mogę zrobić bez wiedzy czy jechać sprawdzać cieśninie w cylindrach chociaż nie wiem czy powinienem takim samochodem jeździć ?astra h 1.7 cdti 74kw 350tys   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/105500-astra-h-17-dtci-dymienie-z-wlewu-oleju-czarny-dym-z-rury-wydechowej/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.