Gość Anonymous Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Witam mam nie mały problem z moim autkiem nie wiem co mam zrobić co począć. Dziwne rzeczy się dzieją w trakcie jazdy tak koło 100-120 km/h i przy obrotach 2500-3000 zapala się lamka że problem z śilnikiem i od tej pory muł niesamowity aż strach wyprzedać spadek mocy. Byłem u mechanika ale on cos sciemniał podłączyliśmy autko pod kompa i wyskoczył bląd coś ze spalinami recyrkulacj aspalin chyba i powiedział ze siad elektrozawór przy turbinie niby sprawdzał to jakimś użądzeniem ok przyjechałem do domu i zamówiłem tą część orginalna nową i co i nic dalej cuda niewidy pomyslałem że takie zawory są 3 może któryś ok sprawdzałem wszystkie i nic dalej jak sie dziło tak dzieje co mam robić? prosze o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10612-pomocy-astra-ii-20-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Skąd jesteś Popytaj i udaj się do mechanika, który zna się na rzeczy - temat rozległy od pompy vacuum do zaworu EGR - być może samo przeczyszczenie EGRa wystarczy. EGR - zawór recyrkulacji spalin. P.S zawór przy turbinie odpowiada za zrzucanie zbyt wysokiego ciśnienia powietrza doładowującego - więc nie ma nic wspólnego z recyrkulacją spalin - poproś teraz tego głąba mechanika niech ten zawór od Ciebie odkupi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10612-pomocy-astra-ii-20-dti/#findComment-265566 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 panowie - jestem na świeżo po takiej właśnie usterce. Przy wysokich obrotach wyrzucał błąd i muliło go. Mam wymieniony elektrozawór turibny który się poprostu zawieszał. Wcześniej wymieniłem przepływomierz chociaż to nie miało nic wspólnego z tą usterką ale teraz bryczka dostała mocy, przestała przykapcac przy mocniejszym przyciśnięciu i mniej pali.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10612-pomocy-astra-ii-20-dti/#findComment-265530 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 pochodze z okolic legnicy tak oczywiście wyczyszczone były te elektrozaworki jak pisano na forum oczywiści ebedzie czeba podjechac do mechanika ale jakiegos dobrego który sie zna na tym zauwazyłem że tak się dzieje jak dochodzi do 3000 obrotów to raz sie swieci raz nie a jak już powyżej 3000 i 120 km/h to na stałe się zawiesza i dopiero zgaszenie silnika to wyłacza. dziwne bo normalnie na miescie fajnie śmiga ale już w trasie to tragedia. proszę was o jakies namiary na mechaników dobrych byłego województwa dolnegosląska pozdrawiam i dziękuję   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10612-pomocy-astra-ii-20-dti/#findComment-265440 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 dzieje się dokładnie tak jak u mnie, słyszałem że to czyszczenie mało daje no ale może....ja mam nowy i objawy minęły. bryczka hula teraz jak złoto   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10612-pomocy-astra-ii-20-dti/#findComment-265418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 http://forum.opel24.com/problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel-vt8639.htm - szukaj a znajdziesz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10612-pomocy-astra-ii-20-dti/#findComment-265371 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.