Skocz do zawartości

Koniec wakacji to „cyfrowy nowy rok” dla małych firm. Eksperci radzą, jak przygotować stronę internetową na jesienny szczyt sprzedaży.


Rekomendowane odpowiedzi

Koniec sierpnia i powrót z wakacyjnych urlopów to dla wielu przedsiębiorców symboliczny „drugi początek roku”. Okres letniego spowolnienia dobiega końca, a klienci wracają do swoich regularnych nawyków zakupowych. Wrzesień staje się kluczowym miesiącem na przygotowanie cyfrowych witryn do najważniejszego okresu w roku – ostatniego kwartału, obfitującego w takie wydarzenia jak Black Friday, Cyber Monday i […]


Przeczytaj cały wpis

 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności