Gość Anonymous Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 witam. od rana siedze na forum i szukam wszystkich wpisów dotyczacych pojawjania sie kotrolki "kluczyk na tle samochodu". w mojej zafce wymienilem olej filtry itp. i po dwoch dniach po odpaleniu po nocy, zaczela mi sie palic kotrolka "kluczyk na tle samochodu". domowy sposobem skasowalem ja w ten sam sposob co kasuje sie "INSP" problem zniknal. po kilku dniach znowu jednak problem sie pojawil z ta roznica ze kontrolka po trzecim odpaleniu sama zgasla. mam pytanie czego to moze byc przyczyna i czy konieczne jest podpinanie kompa w celu zdiagnozowania przyczyny i czy wogole mozna jezdzic z gdy pali sie ta kontrolka czy bezzwlocznie trzeba nawiedzac serwis. dodatkowo zauwazylem ze czasami po przekreceniu kluczyka kontrolka ta gasnie po 2 sek. a czasami gasnie dopiero po odpaleniu silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10931-kontrolka/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 MAM TEN SAM PROBLEM POWINNO SIE PODŁĄCZYĆ DO KOMPUTERA .TA KONTROLKA SYGNALIZUJE BŁĄD SILNIKA I TRZEBA JĄ ZNALEŻĆ I BEZ KOMPA SIE NIE OBEJDZIE MOI MECHANICY ODRADZAJĄ JAZDĘ Z TĄ PALĄCĄ SIĘ KONTROLKĄ [ Dodano: Pon Cze 09, 2008 13:47 ] ona powinna zgasnąć przed zapaleniem się silnika a jak gaśnie po zapaleniu to komputer wchodzi w stan awaryjny nie można jeżdzić z zapaloną   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10931-kontrolka/#findComment-262767 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Sinon; Jeżeli zapala Ci się po nocy to może to oznaczać .... wszystko i nic. Opisz czy poza wyświetleniem komunikatu o błędzie masz jakieś objawy np. traci moc, długo kręcisz zanim załapie? Przyczyn wyświetlania tego komunikatu może być ok 300!!!. Jak dla mnie to czeka Cię komp. - lepiej zapłacić tą 100 niż zajeździć nieświadomie silnik. P.S Jak długo kręcisz po nocy to może Ci się zapowietrzać układ paliwa i pompa pracuje na sucho lub świece żarowe nie podgrzewają. Jak tracisz nagle moc to rozłącza turbo itd. można gdybać. Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10931-kontrolka/#findComment-262754 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 co do objawow to nie zauwazylem zadnych, ale to moze dlatego ze odrazu zgasilem silnik, a przy ponownym odpaleniu nie mialem zadnych problemow (odpalila z "pierwszego strzalal" nie zauwazyle zeby zadymila a silnik rowno pracowal) a manewr z kasacja INSP sprawli ze kontrolka sie nie palila. wszystko dzialo sie po nocy na zimnym silniku. jesli jest wazna informacja to wszystko dzialko sie dwa dni po wymianie oleju, filtrow, silnik zalalem pelnym syntetykie MOBIL 1 0w50 do turbo dieslow (tak mi poleci spec ktory mi robil serwis)NIE ASO   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10931-kontrolka/#findComment-262743 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Jak dla mnie to olej jest za rzadki...ale to nie powinno być powodem. Jeżeli by Ci się zapowietrzał układ paliwowy to byś odpalał za drugim lub trzecim razem. To samo by było przy padniętych świecach żarowych. Proponuję abyś zapytał kolegi Brzozy - ma sporą wiedzę. Sugeruje jednak jechać na kompa abyś miał kod błędu. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10931-kontrolka/#findComment-262704 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Ja stawiam na świece żarowe u mnie było podobnie i okazało się, że 2 z 4 nie grzały   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10931-kontrolka/#findComment-262422 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Witam serdecznie.I ja mam świecącą się kontrolkę rano przy pierwszym odpaleniu, gaśnie po chwili jazdy( potem gaśnie po odpaleniu), ale póki się świeci to silnik podczas jazdy,głośniej chodzi przy dodaniu obrotów, potem wszystko ok. Jaki to błąd, mieliście taki przypadek? Zafka 2004, DTI 2.0.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10931-kontrolka/#findComment-261855 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 bylem na kompie i wyszlo ze swiece zarowe maja przebicie na masie, koles powiedzial ze trzeba wymienic, dziwne jest dlamnie tylko to ze po odpaleniu kontrolka sie pali a w momencie gdy rusze i silnik wejdzie na obroty powyzej 2000 (zalancza sie turbina) kontrolka gasnie i juz sie nie zapala nawet przy ponownym odpaleniu (chyba ze przerwa jest dosc dluzsza i silnik ostygnie)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10931-kontrolka/#findComment-261349 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 bylem na kompie i wyszlo ze swiece zarowe maja przebicie na masie, koles powiedzial ze trzeba wymienic, dziwne jest dlamnie tylko to ze po odpaleniu kontrolka sie pali a w momencie gdy rusze i silnik wejdzie na obroty powyzej 2000 (zalancza sie turbina) kontrolka gasnie i juz sie nie zapala nawet przy ponownym odpaleniu (chyba ze przerwa jest dosc dluzsza i silnik ostygnie)Jak silnik jest gorący to świece mu są praktycznie nie potrzebne do odpalenia. Dlatego problem powtarza się po ostudzeniu.To Twój pierwszy diesel ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10931-kontrolka/#findComment-261337 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 bylem na kompie i wyszlo ze swiece zarowe maja przebicie na masie, koles powiedzial ze trzeba wymienic, dziwne jest dlamnie tylko to ze po odpaleniu kontrolka sie pali a w momencie gdy rusze i silnik wejdzie na obroty powyzej 2000 (zalancza sie turbina) kontrolka gasnie i juz sie nie zapala nawet przy ponownym odpaleniu (chyba ze przerwa jest dosc dluzsza i silnik ostygnie)Jak silnik jest gorący to świece mu są praktycznie nie potrzebne do odpalenia. Dlatego problem powtarza się po ostudzeniu.To Twój pierwszy diesel ? dzieki za rade mam nadzieje ze to rzeczywiscie tylko swiece (koszt naprawy nie jest jeszcze az tak wielki) a to rzeczywiscie pierwszy moj diesel Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10931-kontrolka/#findComment-261328 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.