Gość Sly_1981 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Jak rozkręcić? gdzie ten opornik i co to za W jakims poruszanym temacie jest wzmianka o tym oporniku ! Jest na tej cewce od sprzęgielka zaizolowany ale nalezy go oddrapać i wymienic [czyli wlutowac] . Opisał to jeden uczestnik z forum i naprawił za pare zlotych. Tylko tych tematów z klimą jest mnóstwo i nie mogę znaleśc! brzoza dzięki za pomoc. Szczegółowy opis ze zdjęciami znalazłem na "elektrodzie". I dla zainteresowanych powiem, że nie trzeba wyjmować kompresora z samochodu (a tylko odkręcić od uchwytów mocujących) ani też nie trzeba odsysać czynnika chłodzącego. Trochę gimnastyki ale wyjmuje się całe sprzęgiełko, a z niego cewkę. W niej (i to dwie możliwości) albo rozdrapuje zgrubienie plastiku w którm jest zatopiony bezpiecznik, albo (tak jak u mnie) wyłamuje plastikową klapkę pod którą jest bezpiecznik. Mój był trochę większy wiec oprócz klapki wydłubałem także resztę plastiku miniobudowy tego bezpiecznika. Jest to bezpiecznik termiczny, który pali się przy 180st C. Ja zakupiłem troche mocniejszy na 210st C bo tak radzili na elektrodzie. Dzięki temu naprawa kosztowała mnie 2zł 70gr (no i plus 3 piwa bo gorąco było) a nie 200, 300 czy nawet 400 zł jak na początku mi prognozowali...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11003-astra-ii-g-klimatyzacja-delphi-a-behr/page/2/#findComment-252115 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.