Gość Anonymous Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 czy ktos moze pomoc o co chodzi w tym bledzie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11221-p1640-kierowca-1-wej%C5%9Bcie-wysokie-napi%C4%99cie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ecotec Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 czy ktos moze pomoc o co chodzi w tym bledzie? Z opisu kodu mozna domniemać uszkodzenie sterowania cewką nr 1 (DIS cylindry 1 i 4). trzeba posprawdzać bo wysokie napięcie może być z innego powodu poza tym w opisie błędu nie chodzi o kierowce....(to tak poza konkursem)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11221-p1640-kierowca-1-wej%C5%9Bcie-wysokie-napi%C4%99cie/#findComment-260043 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 a czy wysokie napiecie moze byc spowodowane zlym akumulatorem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11221-p1640-kierowca-1-wej%C5%9Bcie-wysokie-napi%C4%99cie/#findComment-260022 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ecotec Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 a czy wysokie napiecie moze byc spowodowane zlym akumulatorem? Nie za bardzo. to jest albo uszkodzony stopień końcowy albo przerwa w obwodzie prądowym(stad wysokie nap.). Lub zupełnie wbrew pozorom zwarcie do masy. w sumie nie napisałeś co ot za motor domniema ze 1.6 SZR...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11221-p1640-kierowca-1-wej%C5%9Bcie-wysokie-napi%C4%99cie/#findComment-259915 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 tak dokladnie motor to 1.6 SZR jakies moze sugestie jak to sprawdzic? elektromechanik poradzi w tej sprawie? bo jeszcze od czasu do czasu pojawia mi sie blad poduszki kod 35 (rachunku bieżącego Sygnału Połączenia Zwrotnego Napięcia Wysoko lub Kierowcy Predziesiątek Rozmieszcza. Opór pętli Wysoko)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11221-p1640-kierowca-1-wej%C5%9Bcie-wysokie-napi%C4%99cie/#findComment-259895 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ecotec Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 tak dokladnie motor to 1.6 SZR jakies moze sugestie jak to sprawdzic? elektromechanik poradzi w tej sprawie? bo jeszcze od czasu do czasu pojawia mi sie blad poduszki kod 35 (rachunku bieżącego Sygnału Połączenia Zwrotnego Napięcia Wysoko lub Kierowcy Predziesiątek Rozmieszcza. Opór pętli Wysoko) przede wszystkim sprawdzić DIS-a elektromechanik z omomierzem powinien dać rade... drugi bład to raczej złącza niezbyt mocna strona opla(ale nie na pewno)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11221-p1640-kierowca-1-wej%C5%9Bcie-wysokie-napi%C4%99cie/#findComment-259303 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmuraro Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 mam ten sam problem mnie tez wyskoczył ten sam błąd 1640 i dodatkowo nie działa mi obrotomierz.Czy juz uporałes sie z problemem jesli tak to napisz co robiłeś.Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11221-p1640-kierowca-1-wej%C5%9Bcie-wysokie-napi%C4%99cie/#findComment-255512 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 mam ten sam problem mnie tez wyskoczył ten sam błąd 1640 i dodatkowo nie działa mi obrotomierz.Czy juz uporałes sie z problemem jesli tak to napisz co robiłeś.Pozdrawiam dzis spotkalem sie dokladnie z tym samym. przylacza + do ecu posprawdzane, jutro posprawdzam masy. podejrzewam pad ecu. aha ecu silnika widzi rpm podlaczajac sie komputerem. obrotomierzem tez da sie sterowac po wpieciu sie w sterownik od licznika. wiec tak. posprawdzane wszystko zgodnie z autodata, masy sa, zasilanie na A1 i A2 jest, natomiast na B12 po uziemieniu A26 slychac tylko tykanie przekaznika (chyba od pompy paliwa) i niestety nie ma napiecia. Czy ktos moze to zweryfikowac bo moze w autodacie jest zle opisana procedura testowa (pare razy sie zdarzylo znalesc bledy)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11221-p1640-kierowca-1-wej%C5%9Bcie-wysokie-napi%C4%99cie/#findComment-252450 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmuraro Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Ja swój problem rozwiązałem,ostatnio jadąc do miasta nagle mi zgasł na światłach,odpalił ale stracił całkowicie moc.Dojechałem do sklepu na parking,zrobiłem zakupy i po przyjściu auto mi odpalało i wchodziło na wysokie obroty po czym gasł,nie pomagało nawet trzymanie nogi na gazie.Po 10 min.auto odpaliło jakby się nic nie stało i dojechałem do domu.Na drugi dzień zaprowadziłem auto do mechanika,podpiął kompa,posprawdzał wszystko,próbował wykasować błąd ale po chwili wskakiwał spowotem,Sprawdził ciśnienie na cylindrach(było trochę za wysokie ale równe),nie znalazł nic(przypomne że wcześniej sam powymieniałem świece,moduł zapłonowy i kable).Zaprowadził auto do elektromechanika i niestety okazało sie że jest padnięty komputer który trzeba wymienić.Mam nadzieje że na tym moja historia się skończy z błędem 1640 i wszystko będzie ok.Jak auto odbiorę to napiszę czy wszystko wróciło do normy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11221-p1640-kierowca-1-wej%C5%9Bcie-wysokie-napi%C4%99cie/#findComment-251362 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.