Gość Anonymous Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Witam mam taki problem.Auto mi dymi na niebiesko np. jak stoję w korku a temperatura silnika jest wysoka jak ruszam z miejsca to mi zaczyna dymić. Ale to nie wszystko, muszę też nadmienić o tym że bierze olej jakiś litr na 1000km nie powiem że jestem spokojny ale nie wiem co mam zrobić z tym fantem. Z góry dziękuje za pomoc[/b]   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11256-kopci-mi-auto/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Uszczelniacze i pierścienie do wymiany. Z tego co piszesz wynika że pierścienie przegrzane, ale jak sie już silnik rozdłubie to warto wymienić komplet.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11256-kopci-mi-auto/#findComment-259725 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 ale nasuwa się jeszcze jedno pytanie czyli jaki koszt takiej wymiany razem z częściami   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11256-kopci-mi-auto/#findComment-259723 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miły Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Wszystko się okaże jak rozbierzesz silnik. uszczelniacze to koszt około 40 zł kpl. pierścienie około 250zł kpl. ale jeżeli po rozebraniu silnika okaże się, że tłoki są do wymiany i gładzie cylindrów zjechane - trzeba robić szlif. koszt szlifu z nowymi tłokami i pierścieniami to około 1200zł. to tego kpl. uszczelek i robocizna.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11256-kopci-mi-auto/#findComment-259304 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Witam Miałem ten sam problem, spalanie oleju 1,0/1000km, silnik dymił na niebiesko. Każdy mechanik radził co innego. Klient który mi sprzedał auto nic nie wspomniał o zerwanym pasku rozrządu. Tak eksploatowałem Viki przez rok. Teraz ze spalaniem oleju już nie mam problemu : wymiana pierścieni, wymiana dwóch zaworów(krzywe dwa zawory ,był zerwany pasek rozrządu), wymiana uszczelki pod głowicą, wymiana śrub mocujących głowicę, wymiana uszczelniaczy zaworów ; koszt części z robocizną 1150zł i po problemie. Po przejechaniu 2100 km ani grama ubytku oleju. Wymiana oleju GM 10w40 na Mobil1 10w40. Silnik pracuje ideał, nie dymi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11256-kopci-mi-auto/#findComment-258952 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.