Gość wolf80 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 czytalem posty na ten temat, nic nie znalazlem konkretnego. wiec kieruje do Was zapytanie. Ale moze najpierw nakresle problem, otoz w upalny dzien jadac z wlaczona klima wszsytko gralo...zrobilem trase, wrocilem pod dom a spod maski halas...okazalo sie ze wentylator dodatkowy ten od przodu auta(wentylator uruchamia sie razem z klima)prawdopodobnie spadl lub mocno sie poluzowal(cala jego konstr.)i teraz obciera o jakis element pasa przedniego, odlaczylem go za pomoca wtyczki...moje pytanie, czy moge tak jezdzic czy nalezy to naprawic jak najszybciej dodam ze 2 wentylator daje rade... wlacza sie itd. ale zauwazylem ze na postoju z wlaczona klima temp. silnika szybko rosnie...a po wlaczeniu sie tego wentylatora wlasciwego...nie spada tak szybko jak poprzednio..pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11472-teraz-wyciekx20xev/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 zdejmij zderzak wzmocnienie i umocuj poprawnie wentylator   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11472-teraz-wyciekx20xev/#findComment-257794 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 no wlasnie chce sie zmierzyc z tematem w ten weekend, na ilu srubkach siedzi ten zderzak...czy wiatrak jesli bedzie popekany...probowac kleic czy zalatwiac uzywke lub nowy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11472-teraz-wyciekx20xev/#findComment-257790 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 zdjecie zderzaka to dwie sruby za blotnikami dwa przy grillu i od spodu albo sruby albo wciskane mocowania belka wzmocnienia 6 srub mi zdjecie calosci zajmuje 10 minut na poczatek zobacz co sie zrypalo i zamocuj zeby trzymalo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11472-teraz-wyciekx20xev/#findComment-257788 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 dzieki pozdro.... [ Dodano: Nie Lip 06, 2008 21:07 ] wiec zbadalem temat, przyczyna byla luzna zagieta rurka od klimy na gumowych wezach ktora jest na dole pomiedzy zderzakiem a tym wentylatorem...jak sie okazalo wentylator jest(byl) popekany w jednym miejscu na obwodzie i w drugim pomiedzy lopatka a a duzym obwodem...posklejalem z braku zamiennika... ale jest problem, po wlaczeniu klimy lub gdy urochomi sie ten drugi wentylator...to troche trzesie cala zestawem chlodnic co gorsza te drgania przenosza sie na kierownice...co robic, czy przyczyna moga byc gumy ktore mocuja chlodnice do nadwozia, lub to posklejane kolo wirnika??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11472-teraz-wyciekx20xev/#findComment-257787 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 hmm... ja juz rok jeżdże bez tego 2 wentylatora i jak narazie daje radę, u mnie była mocno popekana obudowa wiatraka, i zdecydowalem sie go pozbyć, po zimie planuje nowy wstawic   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11472-teraz-wyciekx20xev/#findComment-257065 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 witam. można jeżdzić bez dodatkowego wętylatora ale trzeba zmostkować przy wtyczce żeby zamknąc przepływ prądu bo inaczej nie załączy się wętylator chłodnicy. a trzęsie dlatego,że wiatrak chłodnicy musi być wyważony i radzę to naprawić, żeby ci wiatrak nie uszkodził chłodnicy klimy bo to trochę kosztuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11472-teraz-wyciekx20xev/#findComment-255642 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 witam wszystk. ...wymieny termostat, wymieniony wentylator(ten dodatkowy pomiedzy zderzakiem a chlodnica uzywka z ebay-a)wszystko dziala jest oki, oprocz ogrzewania ktore jest lepsze lecz nadal zbyt slabe, gdy na postoju podniose obroty silnika i je tak przytrzymam w ok. 3 tysi to jakby dziala wydajniej zauwazylem tez ze przewody wychodzace z zaworu sterowania doplywem wody do nagrzewnicy odpowiednio gorny jest goracy a dolny jest lekko cieply, rurka dochodzaca do tego zaworu tez jest goraca...co moze byc?? dalej zauwazylem ze wycieka mi prawdopodobnie plyn chlodzacy, wycieka on z nietypowego miejsca gdzies nad laczeniem skrzyni biegow z silnikiem. myslalem ze to moze jakies czujniki puszczaja bo akurat po tamtej stronie jest chyba czujnik temp.(jeden przewod na wsuwce) i cos jeszcze. bylem dzisiaj podokrecac te czujniki i ususzyc ten boczek silnika pojezdze i zobacze czy cos to pomoglo...prosze o jakies wskazowki gdzie szukac tego wycieku?Dziekuje wszystkim za pomoc i rady odnosnie wczesniejszych postow...pomogliscie dziekuje czy jest mozliwe zeby spod zaworu EGR wyciekal plyn chlodzacy, poniewaz bylem u mechanika i ten spec zajrzal lusterkiem(jak saper:)) i stwierdzil ze prawdopodobnie wyciek ma swoje miejsce pod EGR-em http://www.forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=45970 zdjecie nie jest moje i dotyczy wycieku oleju   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11472-teraz-wyciekx20xev/#findComment-255641 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.