Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Witam,ostatnio wymieniałem opony przód i spec od opon uświadamiał mnie ,że rysunek na wlewie paliwa pokazuje wartości ciśnienia - jest to oczywiste ale pokazane jest tam koło które wygląda jak zapas -wartość ciśnienia 3,2 a fachman mówi że jest to koło tył prawy i że tam zawsze musi być 3,2 ze względu na zbiornik paliwa a w drugim tylnym czyli lewym w zależności od obciążenia 2,2 do 2,8.Pytanko czy ktoś o tym słyszał.Zawsze myślałem że w kołach na tej samej osi powinno być takie samo ciśnienie.Napiszcie co o tym sądzicie??? Pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11611-ci%C5%9Bnienie-w-oponach/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 zmien fachowca   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11611-ci%C5%9Bnienie-w-oponach/#findComment-256616 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Dokladnie. Przeciez opona po roku bedzie wygladala tragicznie, nie mowiac juz o prowadzeniu w zakretach na wodzie )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11611-ci%C5%9Bnienie-w-oponach/#findComment-256610 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 ... a fachman mówi że jest to koło tył lewy i że tam zawsze musi być 3,2 ze względu na zbiornik paliwa a w drugim tylnym czyli prawym w zależności od obciążenia 2,2 do 2,8.Pytanko czy ktoś o tym słyszał.Zawsze myślałem że w kołach na tej samej osi powinno być takie samo ciśnienie.Napiszcie co o tym sądzicie??? Pozdr Daj namiary na tego fachmana to ... będziemy go omijać z daleka Co do Twojej dedukcji to faktycznie koło na zapasie powinno być pompowane większym ciśnieniem , zaś pozostałe koła zgodnie z specyfikacją ale równomiernie na osiach!!! jest to na bank pewne ponieważ spotkałem już się z takim zapisem w książkach serwisowych różnych samochodów. P.S Ten fachman to ma chyba przechył w lewej półkuli Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11611-ci%C5%9Bnienie-w-oponach/#findComment-256485 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Rozumie ze wg niego jak jedziesz i ilosc paliwa w zbiorniku maleje to masz zmniejszac cisnienie w tej jednej oponie czy co klikadziesiat kilometrow dolewac paliwa do pełna [ Dodano: Czw Lip 10, 2008 14:59 ] a przy okazji cisnienia do ilu pompujecie swoje Zafirki. Na nalepce jest 2.2, ale wydaje mi sie to troche mało, oponka wyglada na delikatnie nie dopompowana. Zanjomy taksiarz powiedził ze to co tam jest napisane dotyczy silnikow benzynowych ktrore sa lzejsze i powiedzil ze soja Zafire 2.0 DTI pompuje do 2.6   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11611-ci%C5%9Bnienie-w-oponach/#findComment-256415 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAMO_16 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Pora temat odświeżyć, obecnie mam w zafirce 225/40/18. Jeden wulkanizator zalecał przód pomp 3 atm a tył 2,6 atm drugi 2,8 i tył 2,6. Który ma racje? Wydaje mi się że jak mam przód 2,6 to prowadzi sie lepiej lecz koło wygląda na niedopompowane.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11611-ci%C5%9Bnienie-w-oponach/#findComment-140616 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Jeden wulkanizator zalecał przód pomp 3 atm a tył 2,6 atm drugi 2,8 i tył 2,6. Który ma racje? Wydaje mi się że jak mam przód 2,6 to prowadzi sie lepiej lecz koło wygląda na niedopompowane.może i wygląda nie niedopompowane,ale 3 Atm to raczej przesadajakie masz wartości na klapce?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11611-ci%C5%9Bnienie-w-oponach/#findComment-140578 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzadki Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 a mi się wydaje że to tył ze względu na obciążenie powinien mieć wyższe wartości w porównaniu do przodu o jakieś 0,2 - 0,4 atm. chyba że zawsze jeździ się bez pasażerów i bagażu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11611-ci%C5%9Bnienie-w-oponach/#findComment-140564 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAMO_16 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 http://www.tabelacisnien.pl/tabela.xls Jeśli już było to sorki, na klapce mam przód 2,4 a tył 2,2. Teraz mam 2,6 i 2,4 .Wydaje mi się że prowadzi się dobrze,Poczekam do jesieni i opadów deszczu, zabacze jak przy takim ciśnieniu bedzie się prowadziła zafirka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11611-ci%C5%9Bnienie-w-oponach/#findComment-140153 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opelmen Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 http://www.tabelacisnien.pl/tabela.xls Strasznie skąpy ten wykaz jeśli chodzi o Zafirę... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11611-ci%C5%9Bnienie-w-oponach/#findComment-138510 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.