Skocz do zawartości

Vectra C - Z22SE


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Tak, chodzi o ten starszy 147 KM (bez Direct). A problem, to nierówne obroty biegu jałowego. Muszę "dziada krokowca" namierzyć, wyciągnąć i wyczyścić - to na początek. Miałem wcześniej V A - tam wszystko jak na widelcu.

 

[ Dodano: Sro Lip 30, 2008 23:19 ]

Dla zainteresowanych.

Silnik krokowy w V C Z22SE jest zintegrowany z przepustnicą. Czyściłem ją ostatnio. Bez wykręcania!!

Ściąga się tylko gumową rurę idącą z filtra powietrza i widać przepustnicę jak na dłoni. Czyści się ją środkiem do czyszczenia np. gaźników w spray'u na wyłączonym silniku (brak potem alarmów). Ktoś dodatkowo musi naciskać pedał gazu aby się odchyliła. Po wyczyszczeniu obroty jałowe super - jakby samochód wyjechał dopiero z fabryki. Generalnie autko chodzi teraz jak pszczółka. Czas całej roboty 10 minut!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11811-vectra-c-z22se/#findComment-254755
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności