Gość Anonymous Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Witam wszystkich forumowiczów. Moje auto to signum 2.2 dti. Od kilku dni zapala mu się kontrolka serwisowa i auto traci moc. Po podłączeniu do komputera wyświetliły się następujące błędy. P0100 - występujący - Obwód czujnika masowego przepływu powietrza poza wymaganym zakresem. P0400 - nie występujący - Rozpoznany zbytni przepływ recylkulacji gazu wydechowego. P1590 - występujący - Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za wysokie. Panowie w serwisie wykasowali te błędy (byli zdziwieni, że się to udało), jednak po przejechaniu kilku kilometrów znów zapaliły się kontrolki i brak mocy. Jak zgaszę silnik wszystko wraca do normy, a po kilku kilometrach historia się powtarza. W serwisie nie bardzo wiedzieli co powoduje te błędy, lub nie chcieli powiedzieć. Sugerują zostawienie auta na kilka dni i przeprowadzenie diagnostyki. Niestety mają opinię taką, że doją klienta jak tylko się da, bo i tak już do nich nie przyjedzie:) Co robić? Co sprawdzić i jak? Sugerowano mi przepływomierz, ale nie wiem jakie wartości powinien "pokazywać" i do których pinów podłączyć miernik. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11888-b%C5%82%C4%99dy-p0100-p0400-p1590/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 hejka, Wiesz co ja mam teraz tez signuma 2.2 w dieslu, wczesniej jezdzilem corsą na benzynie i w niej mialem te same objrawy, i dokladnie - naczytalem sie o tym od cholery, o spadku obrotów itd, pojechalem do hurtowni czesci, kupilem zamiennik przeplywomierza, bo oryginal kosztowal sporo wiecej, w warsztacie wymienili mi go za raptem 50zl i corsa dostala takiego kopniaka jak nigdy. Podejrzewam ze moze to byc przeplywomierz, lecz nie wiem czy w dieslach są przepływomierze, nie znam sie na tyle zeby to stwierdzic, ale jezeli jest, to jedz do innego warsztatu i popytaj. Akurat z samym przeplywomierzem jest o tyle kiepska sprawa ze nie ma go jak sprawdzic, i to sie wymienia tak na chybil trafil.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11888-b%C5%82%C4%99dy-p0100-p0400-p1590/#findComment-253578 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Dzięki za podpowiedź. Auto już naprawione. Też stawiałem na przepływomierz. Okazało się, że dziurawy jest jeden z przewodów podciśnienia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11888-b%C5%82%C4%99dy-p0100-p0400-p1590/#findComment-253457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.