Skocz do zawartości

Błędy P0100, P0400, P1590


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam wszystkich forumowiczów.

 

Moje auto to signum 2.2 dti. Od kilku dni zapala mu się kontrolka serwisowa i auto traci moc.

Po podłączeniu do komputera wyświetliły się następujące błędy.

 

P0100 - występujący - Obwód czujnika masowego przepływu powietrza poza wymaganym zakresem.

P0400 - nie występujący - Rozpoznany zbytni przepływ recylkulacji gazu wydechowego.

P1590 - występujący - Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za wysokie.

 

Panowie w serwisie wykasowali te błędy (byli zdziwieni, że się to udało), jednak po przejechaniu kilku kilometrów znów zapaliły się kontrolki i brak mocy. Jak zgaszę silnik wszystko wraca do normy, a po kilku kilometrach historia się powtarza.

 

W serwisie nie bardzo wiedzieli co powoduje te błędy, lub nie chcieli powiedzieć. Sugerują zostawienie auta na kilka dni i przeprowadzenie diagnostyki. Niestety mają opinię taką, że doją klienta jak tylko się da, bo i tak już do nich nie przyjedzie:)

 

Co robić? Co sprawdzić i jak?

Sugerowano mi przepływomierz, ale nie wiem jakie wartości powinien "pokazywać" i do których pinów podłączyć miernik.

 

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

hejka,

Wiesz co ja mam teraz tez signuma 2.2 w dieslu, wczesniej jezdzilem corsą na benzynie i w niej mialem te same objrawy, i dokladnie - naczytalem sie o tym od cholery, o spadku obrotów itd, pojechalem do hurtowni czesci, kupilem zamiennik przeplywomierza, bo oryginal kosztowal sporo wiecej, w warsztacie wymienili mi go za raptem 50zl i corsa dostala takiego kopniaka jak nigdy. Podejrzewam ze moze to byc przeplywomierz, lecz nie wiem czy w dieslach są przepływomierze, nie znam sie na tyle zeby to stwierdzic, ale jezeli jest, to jedz do innego warsztatu i popytaj. Akurat z samym przeplywomierzem jest o tyle kiepska sprawa ze nie ma go jak sprawdzic, i to sie wymienia tak na chybil trafil.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dzięki za podpowiedź.

 

Auto już naprawione. Też stawiałem na przepływomierz. Okazało się, że dziurawy jest jeden z przewodów podciśnienia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności